شنبه 15 ارديبهشت 1403, Saturday 4 May 2024, مصادف با 25 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3601
منتشر شده در دوشنبه, 01 آذر 1395 16:03
تعداد دیدگاه: 0
عضو شورای شهر بهارستان:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از مفتاح، سید جهانگیر هاشمی عضو شورای اسلامی شهر بهارستان در رابطه با وضعیت شهرداری بهارستان گفت: در رابطه با شهرداری بهارستان رسماً هنوز چیزی به دست شورا نرسیده است اما هیئت کارشناسی دادگستری مطالبی در ارتباط با شهرداری بهارستان در اختیار دارد که به صورت...

هاشمی گفت: این موارد و تخلفاتی که امروز اعلام می شود برای من تازه و جدید نیست. بنده اردیبهشت ماه سال 1394 در رابطه با مسائل عمرانی شهر بهارستان که الان هم از طریق هیئت کارشناسی دادگستری مورد بررسی قرار گرفته است طی یک سوال، تذکر و نهایتاً بحث استیضاح شهردار بهارستان مطرح نمودم که متاسفانه این موضوع با یک رای کمتر تصویب نشد.
هاشمی ادامه داد: با توجه به اینکه امروزه فضای مجازی و آنلاین در کشور حاکم است و مردم فهیم، فرهنگ دوست و آگاه شهر بهارستان از این موضوع برخوردار هستند، حسب وظیفه بنده در تاریخ 95/08/09 نامه ایی به اعضاء شورای شهر بهارستان نوشتم و در نامه اعلام نمودم با توجه به اتفاقات پیش آمده در مورد مدیریت شهری ما به عنوان شورای شهر بهارستان نباید اجازه بدهیم این مسائل تکرار شود و این مدیریت شهری در شان مردم بهارستان نیست. ولی متاسفانه نامه بنده مورد بی مهری قرار گرفت و من هم از دوستان خود در شورا بابت این موضوع تشکر و قدردانی می کنم.

هاشمی در مورد مسائل انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی در شهر بهارستان گفت: من خود عضو شورای شهر هستم، ولی من از شورای شهر و کوتاهی های انجام شده شورا گله مند هستم و ما در شورای شهر باید با تمام قوا و جدیت به مردم بهارستان خدمت کنیم. شورا یک دستگاه نظارتی است، نظارت های ما در شورا به کجا ختم شده است و این مسئله ضعف است.
هاشمی در پایان اظهار نمود: مدیریت شهری شهر بهارستان در حال حاضر سرگردان است و امیدوارم هر چه سریعتر تکلیف مشخص شود.

نوشتن دیدگاه