سه شنبه 18 ارديبهشت 1403, Tuesday 7 May 2024, مصادف با 28 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3460
منتشر شده در پنج شنبه, 25 شهریور 1395 12:39
تعداد دیدگاه: 0

مدیر منطقه 3 شهرداري اصفهان گفت:‌ از روز 20 شهریورماه جاری طرح جلوگيري از ورود موتورسيكلت‌ها به مبادي ورودي بازار بزرگ اصفهان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، حسین کارگر در خصوص ايجاد تردد امن و آسوده براي شهروندان و گردشگران در بازار بزرگ اصفهان اظهاركرد: يكي از معضلات بازار بزرگ اصفهان، عبور و مرور برخي كسبه و شغل‌هاي مرتبط به آنها با موتورسيكلت بوده كه از ابتدای هفته با همكاري نيروي انتظامي و پليس راهور، ورود آنها به بازار ممنوع شد.
وی افزود: ‌عمليات اجراي نصب راه‌بند در 24 مبادي ورودي اين بازار نيز آغاز شده كه از ورود موتورسيكلت به بازار جلوگيري مي‌کند.
مدیر منطقه 3 شهرداري اصفهان ادامه داد: از هفته گذشته در سرتاسر مسير بازار اطلاع‌رساني در اين خصوص انجام پذيرفته تا موتورسواران عزيز نسبت به پارك موتورسیکلت‌های خود در نزديك‌ترين مكان به بازار پيش‌بيني‌هاي لازم را انجام دهند.
وی در ادامه با اشاره به پویش مردمی سه‌شنبه‌هاي بدون خودرو نیز بیان كرد:‌ عمليات هموارسازي مسير دوچرخه خيابان شهداي خواجو به طول 600 متر و با هزينه 150 ميليون تومان به اتمام رسيده و شهروندان مي‌توانند از مسيري امن براي استفاده از دوچرخه استفاده کنند.

نوشتن دیدگاه