چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403, Wednesday 8 May 2024, مصادف با 29 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3052
منتشر شده در شنبه, 12 تیر 1395 10:40
تعداد دیدگاه: 0

این روزها موضوع حقوق های نجومی نه تنها باعث نگرانی مردم از دست اندازی عده ای محدود به بیت المال شده است، بلکه سئوالاتی را نیز در زمینه میزان حقوق دیگر مسئولان ایجاد کرده است.

 یکی از دسته مدیرانی که میزان دریافتی حقوق آن ها برای مردم سئوال برانگیز شده است، حقوق مدیران شهری است.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان این موضوع را امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح و گفت: دانستن حق مردم است و مردم باید بدانند که چه کسی خدمت به مردم، و چه کسی خیانت به بیت المال می کند و البته لازم است قوانینی که باعث وقوع چنین جریاناتی می شود، توسط مجلس اصلاح شود.
رضا امینی در مورد دریافتی اعضای شورای شهر تصریح کرد: اعضای شورای شهر بر اساس میزان ساعت حضور خود و حق الجلسه، که البته سقف ساعات آن 60 ساعت است، مبلغی معادل 3 میلیون و 300 هزارتومان که بر مبنای پایه حقوق شهردار نیز محاسبه می شود، دریافت می‌کنند.

امینی همچنین ضمن قدردانی از مردم مومن، آگاه، بصیر و موقعیت شناس اصفهان جهت حضور در راهپیمایی روز قدس و در دفاع از مسلمانان فلسطین افزود: روز قدس امسال بار دیگر برگی زرین در دفتر تاریخ ثبت کرد.

وی با اشاره به رویدادهای تاریخی هفته گذشته که بیشترین آمار جنایات استکبار در این تاریخ رخ داده است، افزود: در دوره معاصر نقض حقوق بشر توسط استکبار همچنان ادامه دارد به طوری که نبردهای نیابتی، بین شیعه و سنی توسط آمریکا، اسرائیل و آل سعود به راه انداخته شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه رهبر انقلاب پیشرفت ایران را در حفظ روحیه انقلابی می دانند، تصریح کرد: هر زمانی که ما به روحیه انقلابی خود تکیه کردیم، به موفقیت دست یافته ایم.
امینی در ادامه اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه تجلیل از خانواده شهدا به تنهایی کافی نیست، گفت: باید روحیه ایثار و شهادت نیز در بین مردم نهادینه شود و مردم با تفکر شهدا آشنا شوند./

دیدگاه‌ها  
  0
حقوق بله، ولی امتیاز هایی که از این طریق به دست میارن چی؟؟؟؟؟؟؟
  0
آفرین به این شهردار و اعضای شورای شهر، آفرین.


کاش بقیه مسئولان استان هم جیگرش را داشتند و فیششون را رو میکردند.
نوشتن دیدگاه