دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25553
منتشر شده در دوشنبه, 27 فروردين 1403 17:29
تعداد دیدگاه: 0

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آزمون شبه نهایی در ۴ درس و در پایه‌های دهم و یازدهم از امروز آغاز شده است و این آزمون تنها در پایه‌های دهم و یازدهم برگزار می‌شود و پایه‌های دوازدهم آزمون شبه نهایی ندارند؛ ثبت‌نام برای ترمیم نمره و ایجاد سابقه از روز شنبه اول...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، عباس سلطانی، رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش این اداره کل در خصوص برگزاری امتحانات شبه نهایی در استان اصفهان اظهار داشت: آزمون شبه نهایی باهدف آمادگی دانش‌آموزان با آزمون‌های شبه نهایی و فرایند برگزاری این آزمون‌های اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: این آزمون در ۴ درس و در پایه‌های دهم و یازدهم از امروز آغاز شده است و این آزمون تنها در پایه‌های دهم و یازدهم برگزار می‌شود و پایه‌های دوازدهم آزمون شبه نهایی ندارند.

سلطانی اذعان داشت: طراحی سؤالات از طریق مرکز ارزشیابی وزارت آموزش و پرورش صورت‌گرفته و دبیرخانه‌های دروس مختلف در استان‌ها طراحی را عهده‌دار هستند.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ابراز داشت: ثبت‌نام برای ترمیم نمره و ایجاد سابقه از روز شنبه اول اردیبهشت‌ماه و به مدت ۱۰ روز فعال است و داوطلبین می‌توانند از طریق سامانه my.medu.ir اقدام کنند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه