پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403, Thursday 2 May 2024, مصادف با 23 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25501
منتشر شده در یکشنبه, 12 فروردين 1403 14:43
تعداد دیدگاه: 0

شهرداری اصفهان درحالی قدم به سال نو گذاشته که بوی تغییرات مدیریتی در آن، به‌مشام می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، پس از بازنشستگی مدیر منطقه 6 شهرداری و مدیران عامل سازمان‌های آتش‌نشانی، خدمات موتوری و پارک‌ها و فضای سبز و تعیین سرپرست برای آنها، برخی شنیده‌ها حاکی از صدور احکام جدید برای مدیریت مناطق 3، 6، 9 و 12 پس از ایام تعطیلات است؛ تغییراتی که به‌صورت تصادفی همه از مضراب‌های عدد 3 به‌شمار می‌رود.
رصد حال‌وهوای شهرداری اصفهان همچنین گمانه‌زنی درخصوص بازگشت عبدالرسول امامی از شهرداری نجف‌آباد به اصفهان و برعهده‌گیری مدیریت یکی از مناطق 15‌گانه را نوید می‌دهد.
نادر آخوندی، رئیس دفتر امور شهری و شوراهای استانداری نیز حسبِ برخی شنیده‌ها قرار است به شهرداری اصفهان بازگشته و مدیریت امور درآمد را عهده‌دار شود.
محسن گُلی، مدیر کنونی درآمد نیز باتوجه به اقبال شهردار اصفهان نسبت به وی، احتمالا در مدیریت یکی از مناطق منصوب خواهد شد.
شنیده‌های دیگری حاکی از ارائه پیشنهاد فرمانداری یکی از شهرستان‌های شاهین‌شهر، نجف‌آباد و خمینی‌شهر به مسعود مهدویان‌فر، مدیرکل حوزه شهردار و شورای اسلامی شهر است که به این ترتیب باید منتظر ماند و دید که آیا حوزه شهردار اصفهان در دوره علی قاسم‌زاده برای بار سوم دستخوش تغییر می‌شود یا خیر؟!
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی نیز سازمان دیگری است که به‌نظر می‌رسد تغییر در مدیریت آن، چندان دور از انتظار نباشد.
باید منتظر ماند و اخبار آتی شهرداری اصفهان را رصد کرد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه