سه شنبه 11 ارديبهشت 1403, Tuesday 30 April 2024, مصادف با 21 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25390
منتشر شده در چهارشنبه, 02 اسفند 1402 12:27
تعداد دیدگاه: 0
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد:

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مقام معظم رهبری در خصوص نشاط اجتماعی تاکید بسیاری داشته‌اند و به همین دلیل قصد داریم در شرایطی که دشمنان از ایران چهره بدی می‌سازند، دست به دست یکدیگر دهیم تا فضای احترام و تکریم در اصفهان ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، سیدامیر سامع در جلسه هماهنگی مدیران مناطق پانزده‌ گانه و کمیته‌های ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه کار در مجموعه شهرداری پیوسته و برای تمام مناسبت‌ها است، اظهار کرد: از نظر من این یک فرصت مغتنم به شمار می‌رود که لبخند رضایت را روی لب‌های مردم قرار دهیم و امیدوارم از این فرصت‌ها استفاده شود.

وی افزود: بیشتر افرادی که در ایام نوروز با آن‌ها در ارتباط هستیم، افرادی به شمار می‌روند که در طول سال مشغول زندگی خود هستند و در این ایام تصمیم به استراحت گرفته‌اند که بی‌شک این خدمات به پای نظام، کشور و استان نوشته می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: هدف این است که علاوه بر ایجاد نشاط در مردم، فضای احترام، خانواده و رعایت حدود الهی را نیز فراهم کنی، زیرا هیچ یک از ما نمی‌تواند نسبت به از بین رفتن حدود الهی بی‌تفاوت باشد.

سامع گفت: مقام معظم رهبری در خصوص نشاط اجتماعی تاکید بسیاری داشته‌اند و به همین دلیل قصد داریم در شرایطی که دشمنان از ایران چهره بدی می‌سازند، دست به دست یکدیگر دهیم تا فضای احترام و تکریم در اصفهان ایجاد شود.

وی تصریح کرد: تمام افراد می‌توانند حس رضایت و احترام را به خانواده‌ها منتقل کنند تا حدود الهی نیز حفظ شود؛ از نظر من بهترین فضای میدان امام (ره) نیمچه بازارها است که می‌تواند محلی برای استراحت مسافران باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه یکی از مشکلات این کلان‌شهر کمبود پارکینگ‌ها است، افزود: در حال حاضر ۲۵ پارکینگ وجود دارد که تعداد ظرفیت آن‌ها مشخص است و باید سایر پارکینگ‌های خصوصی نیز در سامانه اصفهان من باشد.

سامع یادآور شد: باید کمیته‌ها شاخص داشته باشند و در گام بعد با هوشمندسازی فعالیت خود را دنبال کنند؛ هرچه میزان شاخص و هوشمندسازی به‌ویژه در بحث اسکان افزایش پیدا کند، شرایط بهتری برای مسافران ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعامل با شهرهای دیگر بسیار اهمیت دارد و موجب می‌شود مسافران با آگاهی به اصفهان سفر کنند، چراکه بیشتر مسافران با مشکل آدرس مواجه هستند، اظهار کرد: بحث دیگر تابلوهای نظم و انضباط بوستان‌ها است که باید مورد استفاده قرار گیرد تا مسافران با شرایط اسکان در بوستان‌ها آشنا باشند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه