پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403, Thursday 2 May 2024, مصادف با 23 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25087
منتشر شده در چهارشنبه, 06 دی 1402 11:03
تعداد دیدگاه: 0
کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد؛

کارشناس سازمان هواشناسی برای امروز در بیشتر مناطق کشور، جوی آرام را پیش‌بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و گفت: امروز در بیشتر مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی شده است. فردا در استان‌های ساحلی خزر، گیلان، مازندران، گلستان، بخش‌هایی از شمال‌شرق، خراسان‌رضوی و خراسان شمالی، بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد که این بارش‌ها در ارتفاعات به شکل برف است.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: پنجشنبه مناطقی از ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال ‌و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، ارتفاعات اصفهان، بارش پراکنده همراه با رعدوبرق دارند.

وی توضیح داد: اول هفته به دلیل شرایط جوی ثابت، غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از جمله تهران، اراک، کرج، تبریز و اصفهان افزایش می‌یابد.

به گفته رفیعی، دمای هوا از فردا پنجشنبه تا شنبه در نیمه شمالی کشور به طور محسوسی کاهش می‌یابد. آب‌های خلیج‌فارس امروز مواج و متلاطم است. از فردا و طی روز جمعه دریای‌خزر نیز مواج و متلاطم است.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تهران امروز آسمانی صاف و گاهی وزش باد دارد. بیشینه دمای پایتخت امروز به ۱۶ درجه بالای صفر می‌رسد و کمینه دما ۶ درجه بالای صفر ثبت شد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه