پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403, Thursday 2 May 2024, مصادف با 23 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25066
منتشر شده در یکشنبه, 03 دی 1402 12:58
تعداد دیدگاه: 0
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان لوایح بررسی شده در صد و چهاردهمین جلسه علنی شورا را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، علی صالحی با تبریک میلاد حضرت عیسی (ع) اظهار کرد: در ابتدای جلسه امروز لایحه ارائه خدمات تخفیفی ویژه هفته بزرگداشت مقام مادر و روز زن، از نهم تا پانزدهم دی ماه مطرح شد. با جمیع بحث‌ها در کمیسیون‌های تخصصی و صحن این پیشنهاد شهرداری به تصویب رسید.

وی افزود: بر این اساس خدمات مجموعه‌های گردشگری، تفریحی و ابرسازه‌های تفریحی شهر برای بانوان با تخفیف 70 درصدی و برای سایر همراهان شامل همسر و فرزندان با تخفیف 50 درصدی ارائه خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در همین رابطه شهرداری برنامه‌های مختلفی را ویژه این ایام خواهد داشت، از جمله برگزاری نمایشگاه‌ها، نشست‌های تخصصی، جشن‌های بزرگ شهری و محلی، رویدادهای تفریحی، پایش سلامت مادران و پویش‌های ویژه در حوزه بانوان تا هفته پرنشاط و شاد و در عین حال در شأن کرامت بانوان و مادران شهرمان داشته باشیم.

وی ادامه داد: امروز همچنین صورت جلسه تنظیمی بین شهرداری و تعاونی مسکن مرکز آموزش توپخانه گروه 44 و 55 ارتش جمهوری اسلامی با قید تأکیدات کمیسیون تخصصی به تصویب رسید. این توافق نامه در مورد اراضی شهرک شهید آرمان علی وردی در ابتدای بزرگراه معلم در شمال شهر اصفهان است که امیدواریم این اتفاق خوب و گره پنجاه ساله که در این دوره بازگشایی شد به روزهای سرانجام اجرایی شدن مصوباتش نزدیک شود.
صالحی افزود: توافق نامه تملک گذر در شمال خیابان مهر امروز بررسی شد که این لایحه نیز با قید نکات و تاکیداتی به تصویب رسید.

وی ادامه داد: در ادامه جلسه امروز پیشنهاد پروژه پژوهشی ارزیابی اقتصادی و زیست محیطی و فنی در رابطه با افزودنی‌های آسفالت و تأثیرات آن بر خواص قیر و آسفالت مطرح شد، در نهایت پس از بررسی‌های کمیسیون و صحن، به تصویب اعضا رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در ادامه، لایحه نام گذاری یک باغ، هفت بن بست، سه کوچه و یک خیابان و یک سه راه در شهر اصفهان بررسی شد که با مباحث جلسه علنی، جمع بندی کمیسیون تخصصی در این رابطه به جز دو مورد پذیرفته شد که این دو مورد برای بررسی بیشتر به شورای عالی نام گذاری برگشت داده شد.

وی افزود: طرح استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی شهری و علمی شهرهای خواهرخوانده در دستور کار امروز بود که با عنایت به تذکرات و نظرات همکاران مقرر شد مجددا در کمیسیون اقتصادی شورا بررسی و سپس به صحن علنی شورا بازگردد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه