جمعه 14 ارديبهشت 1403, Friday 3 May 2024, مصادف با 24 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24997
منتشر شده در سه شنبه, 21 آذر 1402 11:38
تعداد دیدگاه: 0
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

رئیس کمیسیون حمل و نقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدتی پیش انتقاد از این بود که با افت تحصیلی در میان دانشجویان مواجه هستیم اما اکنون متأسفانه از افت علمی صحبت می‌شود. رأس هرم علمی کشور که دانشگاه‌ها هستند باید در این خصوص تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، ابوالفضل قربانی با تأکید بر اینکه اطلاعات صحیح در خصوص عملکردها و فرآیندهای مدیریت شهری باید در اختیار دانشجویان قرار گیرد، اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنم با حضور مسئولان شهرداری و شورای اسلامی شهر، جلساتی برگزار و ابهامات و سئوالات دانشجویان به لحاظ فنی و تخصصی پاسخ داده شود تا آن‌ها نسبت به چگونگی اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها آگاهی کامل‌تری پیدا کنند.

وی با توصیه به اینکه منبع اطلاعاتی دانشجویان نباید شبکه‌های اجتماعی باشد، افزود: برای کسب اخبار و اطلاعات باید از منابع خبری موثق استفاده کرد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص تولید علم گفت: باید این توصیه‌ جدی را مورد توجه قرار دهیم. پرچم‌دار این حوزه نیز دانشجویان ارزشی هستند.

وی ادامه داد: مدتی پیش انتقاد از این بود که با افت تحصیلی در میان دانشجویان مواجه هستیم اما اکنون متأسفانه از افت علمی صحبت می‌شود. رأس هرم علمی کشور که دانشگاه‌ها هستند باید در این خصوص تلاش کنند.

قربانی تأکید کرد: دانشجویان پرچم آرمان‌خواهی را زمین نگذارند. مطالبه‌گری در خصوص فساد از وظایف دانشجویان است و جنبش‌های دانشجویی این قدرت را دارند تا برای مبارزه با فساد گام‌های بلندی بردارند.

نوشتن دیدگاه