جمعه 14 ارديبهشت 1403, Friday 3 May 2024, مصادف با 24 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24969
منتشر شده در پنج شنبه, 16 آذر 1402 13:31
تعداد دیدگاه: 0
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان:

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان گفت: خیران مدرسه‌ساز استان بالغ بر ۳۳۰ پروژه در دست دارند که سهم خود را انجام داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مجتبی ملااحمدی، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان در نشست با موضوع افتتاح ۱۶ پروژه آموزشی و پرورشی خیرساز در شهرستان فریدونشهر اظهار داشت: سال‌های گذشته پیشنهادی جهت ساخت مدارسی در چند روستای محروم شهرستان فریدونشهر مطرح و در همان زمان توافقات لازم با خیران انجام شد تا ۱۶ مدرسه ساخته شود.

وی افزود: به یاری خدا، این مدارس امروز به نتیجه رسیده است و امروز به بهره‌برداری می‌رسد و در دسترس دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

ملااحمدی با اشاره به وضعیت پروژه‌های آموزشی خیرساز اظهار داشت: خیران مدرسه‌ساز استان بالغ بر ۳۳۰ پروژه در دست دارند که سهم خود را انجام داده‌اند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان عنوان کرد: استان اصفهان، با توجه به ظرفیت‌های موجود، نیازمند توجه ویژه سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور است چرا که در این استان، تمام ظرفیت خیران پای‌کار آمده است.

وی ادامه داد: نهضت هنرستان‌سازی که توسط رئیس جمهور به کل کشور ابلاغ شد و بحث ساخت هنرستان در قلب صنایع از اصفهان شروع شد و امروز قرارداد بالغ بر ۲۶ پروژه بسته شده و به فاز اجرایی رسیده و از این میان، یک یا دو پروژه نیز در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است.

ملااحمدی خاطرنشان کرد: موضوع مولدسازی هنوز چنان که باید، پیگیری نشده است و اگر به صورت جدی پیگیری شود بسیاری از معضلات و چالش‌های مدرسه‌سازی مرتفع خواهد شد.

نوشتن دیدگاه