پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403, Thursday 2 May 2024, مصادف با 23 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24773
منتشر شده در شنبه, 06 آبان 1402 12:59
تعداد دیدگاه: 0
کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از برقراری جوی آرام‌ در بیشتر مناطق کشور تا روز دوشنبه خبر داد و گفت: از روز دوشنبه با ریزش هوای سرد در ارتفاعات بارش باران در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان رخ می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی و آب و هوای امروز شنبه ۶ آبان‌ ماه را توضیح داد و گفت: امروز در شرق هرمزگان، جنوب سیستان وبلوچستان و جزایر واقع در تنگه هرمز و دریای عمان بارش پراکنده و گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: از اوایل وقت امروز تنگه هرمز و دریای عمان مواج می‌شود و سایر مناطق کشور جوی آرام خواهد داشت.

وی افزود: برای فردا نیز جوی آرام‌ در بیشتر مناطق کشور پیش‌بینی شده اما از روز دوشنبه با ریزش هوای سرد در ارتفاعات بارش باران در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان رخ می‌دهد.

گودرزی ادامه داد: روز سه‌شنبه علاوه بر این مناطق، استان‌های واقع در زاگرس مرکزی، بخش‌هایی از مرکز، ارتفاعات کرمان، جنوب سیستان وبلوچستان و شمال فارس نیز بارش باران خواهند داشت و بارش‌ها کماکان تا روزهای آخر هفته ادامه دارد.

کارشناس هواشناسی تاکید کرد: دریای خزر روز دوشنبه مواج و متلاطم خواهد شد.

وی گفت: تهران امروز وزش ملایم باد همراه با غبار محلی دارد و بیشینه دمای امروز ۲۶ درجه بالای صفر پیش‌بینی شده است./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه