پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403, Thursday 9 May 2024, مصادف با 1 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24763
منتشر شده در چهارشنبه, 03 آبان 1402 17:06
تعداد دیدگاه: 0
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: جلوه‌های ویژه معلمی و دانش‌آموزی در مدارس استان منعکس شود نظیر اتفاقی که در عنوان خبری پای درس ایثار صورت گرفت چرا که پرداختن این موضوع موجب ارتقای جایگاه معلم می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش در گردهمایی کارشناسان روابط عمومی نواحی و مناطق استان اصفهان اظهار داشت: جایگاه روابط عمومی در تمامی دستگاه‌ها به‌خصوص آموزش و پرورش ویژه، مهم و اساسی است.

وی با اشاره به جامعه یک‌میلیونی دانش‌آموزی استان، ادامه داد: در عصر ویژه امروزی تحت عنوان عصر رسانه و ارتباطات یک درصد اخبار یا اتفاقات تأثیر قابل‌توجهی بر انبوه مخاطبین دستگاه آموزش و پرورش دارد.

ابراهیمی ابراز داشت: سایت و پورتال از جایگاهی خاصی برخوردار است و این در حالی است که پرداختن به شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان بستری برای انتقال اخبار و تعاملات بیشتر باید موردتوجه باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اذعان داشت: خلاقیت در عرصه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی به‌سرعت بازدهی خود را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: جلوه‌های ویژه معلمی و دانش‌آموزی در مدارس استان منعکس شود نظیر اتفاقی که در عنوان خبری پای درس ایثار صورت گرفت چرا که پرداختن این موضوع موجب ارتقای جایگاه معلم می‌شود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در استان ده‌ها کارویژه برای اولین‌بار صورت گرفت نظیر میزبانی از جشنواره مصطفی (ص) که زمینه دانش‌آموزی آن را با رویکرد هوش مصنوعی فراهم کردیم؛ رویدادهای دیگری نیز در تابستان نیز اجرا کردیم که اساتید دانشگاه تهران طرح‌های دانش‌آموزی را هم تراز با طرح‌های تحصیلات تکمیلی این دانشگاه معرفی کرد که انعکاس آنها موجب ایجاد پویایی در میان دانش‌آموزان استان شد و این گونه فعالیت‌های رسانه‌ای در ایجاد نگرش‌های مثبت در جامعه بسیار اثرگذار است./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه