سه شنبه 18 ارديبهشت 1403, Tuesday 7 May 2024, مصادف با 28 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24684
منتشر شده در دوشنبه, 17 مهر 1402 15:16
تعداد دیدگاه: 0
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: یکی از دغدغه‌های مهم جامعه و آموزش و پرورش تأمین نیروی انسانی بوده است که کاهش نیروی انسانی ریشه در ترک فعل‌های صورت‌گرفته در دهه‌های گذشته دارد؛ راهبردی که برای حل مشکل نیروی انسانی در نظر داریم بلندمدت باید باشد چنانچه در سال گذشته و امسال پذیرش در این...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش صبح امروز در گفت و گو با برنامه رادیویی سلام اصفهان اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم جامعه و آموزش و پرورش تأمین نیروی انسانی بوده است که کاهش نیروی انسانی ریشه در ترک فعل‌های صورت‌گرفته در دهه‌های گذشته دارد.

وی ادامه داد: عواملی باعث شد تا ورودی نیروی انسانی به آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان کاهش یابد؛ امسال و سال گذشته در دانشگاه فرهنگیان پذیرش بسیار خوبی داشتیم و در کنار آنها آزمون‌های استخدامی را نیز داشته‌ایم.

ابراهیمی اذعان داشت: راهبردی که برای حل مشکل نیروی انسانی در نظر داریم بلندمدت باید باشد چنانچه در سال گذشته و امسال پذیرش در این دانشگاه را تقویت کردیم؛ در سال گذشته ۲۳۰۰ و در امسال ۲۷۰۰ نفر را جذب کرده‌ایم که در طول تشکیل دانشگاه فرهنگیان بی‌نظیر بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: برای امسال در هفته گذشته کارگروه ویژه‌ای تشکیل شد و مدارسی را که کمبود نیرو داشته‌اند شناسایی کردیم و جلساتی را با مدیران و اعضای شورای معاونین نواحی و مناطق استان برگزار کردیم و تأمین نیرو تقریباً انجام شده است و کمتر کلاسی وجود دارد که معلم نداشته باشد.

وی گفت: هیچ کلاسی بدون معلم نیست و تعدادی از کلاس‌ها به‌واسطه اینکه نتایج آزمون دبیری اعلام نشده است و اواخر این ماه اعلام خواهد شد، معلم جایگزین دارند که ان‌شاءالله مشکل حل خواهد شد تا فرایند تعلیم و تربیت دچار مشکل نشود./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه