شنبه 29 ارديبهشت 1403, Saturday 18 May 2024, مصادف با 10 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24665
منتشر شده در شنبه, 15 مهر 1402 13:59
تعداد دیدگاه: 0

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امکان ارائه دو مدرک تأییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی به‌صورت الکترونیکی برای پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری فراهم شده و سامانه https://emt.medu.ir بدین منظور در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، عباس سلطانی، رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی این اداره کل اظهار داشت: امکان ارائه دو مدرک تأییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی به‌صورت الکترونیکی برای پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری فراهم شده و سامانه https://emt.medu.ir بدین منظور در دسترس قرار گرفته است.

وی افزود: پذیرفته‌شدگان باید با مراجعه به این سامانه و مشخص‌کردن نظام آموزشی خود، نسبت به ثبت درخواست ارسال هر دو مدرک فوق به دانشگاه محل پذیرش اقدام کرده و پس از تکمیل فرایند درخواست، کد رهگیری جداگانه برای هر مدرک دریافت کنند.

سلطانی بیان داشت: در نهایت، پذیرفته‌شدگان می‌توانند با ارائه کدهای رهگیری دریافتی از سامانه یاد شده به دانشگاه محل پذیرش، مدارک درخواست شده را از سامانه https://kemt.medu.ir دریافت کنند.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان متذکر شد: فارغ‌التحصیلان شهریور ۱۳۹۵ و بعد از آن، پس از ثبت درخواست در سامانه نیازی به مراجعه حضوری به مدرسه یا اداره محل تحصیل خود نخواهند داشت اما فارغ‌التحصیلان خرداد ۱۳۹۵ و ماقبل آن، باید پس از دریافت کد رهگیری، به همراه مدارک تحصیلی موردنیاز برای ثبت‌نام در دانشگاه که توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است، به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ‌التحصیلی خود مراجعه کنند تا کارشناسان سنجش آن اداره، پس از بررسی و تأیید مدارک، نسبت به بارگذاری آن‌ها در سامانه اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: دارندگان دیپلم شاخه نظری نظام‌های ترمی‌واحدی و سالی واحدی، در زمان ثبت درخواست مدرک، باید مراحل شرح داده شده را برای درخواست مدرک پیش‌دانشگاهی نیز اجرا کنند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه