پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403, Thursday 2 May 2024, مصادف با 23 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24589
منتشر شده در شنبه, 01 مهر 1402 17:14
تعداد دیدگاه: 0

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: آتش‌سوزی در پارکینگ مجتمع تجاری "کاویان" در خیابان چهارباغ بالای اصفهان در بعدازظهر شنبه، اطفا و دود گرفتگی شدید ناشی از آن برطرف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مهدی مقدس‌زاده افزود: کانون اصلی این آتش‌سوزی، یک دستگاه خودروی "بی ام دبلیو" بود که داخل طبقه منهای ۲ پارکینگ این مجتمع تجاری دچار حریق شد.

وی با بیان اینکه این حادثه ساعت ۱۲ و ۵۲ دقیقه امروز به آتش نشانی اصفهان گزارش شد و ماموران آتش نشانی ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه به محل حادثه رسیدند، اظهار داشت: با اقدامات انجام شده از سرایت آتش به سایر بخش های پارکینگ و طبقه های این مجتمع جلوگیری شد.

مقدس‌زاده با اشاره به اینکه سه دستگاه خودرو که نزدیک کانون آتش سوزی بودند نیز دچار آسیب شدند، خاطرنشان کرد: خودروی اصلی که کانون آتش بود، بطور کامل و صددرصد آسیب دیده است.

وی با بیان‌اینکه این حادثه دودگرفتگی شدید در محل به همراه داشت، تصریح کرد: با تلاش نیروهای آتش نشانی، تخلیه دود در این مجتمع و پارکینگ آن انجام شد.

وی اضافه کرد: سه مامور آتش نشانی در این عملیات، دچار دودزدگی شدند که یکی از آنها بدلیل وخامت حال به بیمارستان منتقل شد.

مقدس‌زاده با اشاره به اینکه علت وقوع این حادثه در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: خودروهای آسیب دیده پس از احراز مالکیت به مالکان تحویل داده شد./انتهای پیام

ایرنا

عکس تزیینی است

نوشتن دیدگاه