يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24535
منتشر شده در پنج شنبه, 16 شهریور 1402 08:36
تعداد دیدگاه: 0
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان:

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: همزمان با تغییر ساعات کار ادارات، زمان سرویس‌دهی اتوبوسرانی این کلانشهر از امروز (پنجشنبه) تغییر کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا؛ سید عباس روحانی اظهار کرد: فعالیت ناوگان اتوبوسرانی اصفهان از امروز _پنجشنبه شانزدهم شهریورماه_...

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: همزمان با تغییر ساعات کار ادارات، زمان سرویس‌دهی اتوبوسرانی این کلانشهر از امروز (پنجشنبه) تغییر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا؛ سید عباس روحانی اظهار کرد: فعالیت ناوگان اتوبوسرانی اصفهان از امروز _پنجشنبه شانزدهم شهریورماه_ همزمان با تغییر ساعات کار ادارات از ساعت 6:00 صبح انجام می‌شود.

وی افزود: تا قبل از اجرای دستورالعمل ابلاغ شده، با توجه به تغییر ساعات کار ادارات، زمان سرویس‌دهی اتوبوسرانی از روز شانزدهم خردادماه امسال تا روز گذشته، یک‌ساعت زودتر و از ساعت 5:00 صبح انجام می‌شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به اینکه اتوبوس‌ها در تمام خطوط آماده سرویس‌دهی به شهروندان است، گفت: روزانه 750 تا 800 دستگاه اتوبوس در 100 خط فعال اتوبوسرانی شهر اصفهان تردد می‌کند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه