يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24486
منتشر شده در چهارشنبه, 08 شهریور 1402 18:24
تعداد دیدگاه: 0
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: برنامه های ویژه سفیران تربیت که برای اولین بار در حال برگزاری است اثر گذاری بسیار مطلوبی را در مناطق و نواحی استان به دنبال خواهد داشت؛ هم اندیشی، هم افزایی و گفت و گوهایی که صورت گرفت، ایده ها و خلاقیت هایی را به دنبال داشته که با به اشتراک گذاری آنها در...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، محمد رضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش در دوره توان افزایی سفیران تربیت (معاونین و مربیان پرورشی مدارس)، ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: اولین مدال افتخار شهیدان رجایی و باهنر، معلم بودن آنها بوده است.

وی ادامه داد: دولتمردان مختلفی آمده و رفتند اما شهیدان رجایی و باهنر با وجود مدت کوتاه حضور در مسئولیت دولتی، سالها و دهه ها است که نام آنها به عنوان الگوی دولت مردمی یاد میشود چراکه خدمت به خلق را خدمت به خدا میدانستند.

ابراهیمی بیان داشت: سالهای متمادی مصلحان اجتماعی خواسته ی حکومتی مردمی بر پایه آموزه های دینی را داشتند که با به وقوع پیوستن انقلاب اسلامی این امر محقق شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: زمانی که دشمن احساس کرد انقلاب اسلامی برای نظم نوینی که برنامه ریزی کرده اند خطر آفرین است تلاش کرد تا در نظام اسلامی خلل ایجاد کند و بر سر دشمنی با انقلاب اسلامی با یکدیگر متحد شدند و توطئه های مختلف نظیر جنگ نظامی را طرح ریزی کردند که با رشادت مردم، انقلاب اسلامی پیروز مندانه از این مرحله نیز عبور کرد.

وی اضافه کرد: در دهه‌ی بعد دشمنان تهاجم فرهنگی را آغاز کردند که همانند جنگ تحمیلی خساراتی را به دنبال داشت اما موفق نشدند به اهداف خود برسیند.

ابراهیمی گفت: در دهه سوم جنگ دیپلماسی، تحریم های مختلف سیاسی و اقتصادی را با هدف تضعیف انقلاب در دستور کار قرار داند و زمانی که به نتیجه نرسیدند جنگ شناختی را در پیش گرفتند؛ از اطلاعات دهه های مختلف نیز بهره بردند و جنگ ترکیبی را برنامه ریزی کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر تلاش دشمن برای برنامه ریزی روی نوجوانان و جوانان، اذعان داشت: اشاعه مواد مخدر و روانگردان، موسیقی های مبتذل، نا امیدی و یاس در راستای جنگی است که دشمنان مردم در حال برنامه ریزی آن هستند.

وی تصریح کرد: جنگ ترکیبی نیاز به دفاع و تهاجم ترکیبی دارد و اولین گام در آن افزایش شناخت و آگاهی و ایجاد گفتمان با جوان و نوجوان است که دشمن همواره در تلاش برای تهی کردن او از هویت ملی و مذهبی است.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: برنامه های ویژه سفیران تربیت که برای اولین بار در حال برگزاری است اثرگذاری بسیار مطلوبی را در مناطق و نواحی استان به دنبال خواهد داشت؛ هم اندیشی و گفت و گوهایی که صورت گرفت، ایده ها و خلاقیت هایی را به دنبال داشته که با به اشتراک گذاری آنها در راستای تربیت مطلوب دانش آموزان نقش مهمی خواهد داشت./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه