پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403, Thursday 16 May 2024, مصادف با 8 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24261
منتشر شده در دوشنبه, 19 تیر 1402 17:20
تعداد دیدگاه: 0
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: کسب رتبه برتر شوراهای آموزش و پرورش کشور توسط استان اصفهان، کسب رتبه برتر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کشور، رتبه برتر اردوهای راهیان نور و رتبه برتر مشاوره کشور از دستاوردهای آموزش و پرورش استان اصفهان در روزهای گذشته بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، در گفت‌وگو با برنامه رادیویی سلام اصفهان اظهار داشت: در روزهای گذشته، نتایج مرحله دوم المپیادهای دانش‌آموزی اعلام شد که استان اصفهان با رشد ۲۲ درصدی قبولی در این مرحله، به فرصت مغتنمی دست یافت و انشاالله روند موفقیت دانش‌آموزان اصفهانی در مرحله کشوری المپیادها نیز ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به هدف‌گذاری ۳۶ هزار نفری انجام شده برای اردوهای راهیان پیشرفت بیان داشت: به یاری خدا تاکنون ۴۱ هزار دانش‌آموز در این اردوها، با دستاوردهای ایران اسلامی آشنا شده‌اند که تأثیر قابل توجهی در هویت‌سازی و امیدبخشی برای آن‌ها دارد.

ابراهیمی ادامه داد: کسب رتبه برتر شوراهای آموزش و پرورش کشور توسط استان اصفهان، کسب رتبه برتر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کشور، رتبه برتر اردوهای راهیان نور و رتبه برتر مشاوره کشور از دیگر دستاوردهای آموزش و پرورش استان اصفهان در روزهای گذشته بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اهمیت نشاط و شادابی دانش‌آموزان و فرهنگیان تصریح کرد: درحال حاضر اصفهان میزبان برخی از مسابقات ورزشی دانش‌آموزی و فرهنگیان کشور است که در تلاشیم تا میزبانی شایسته‌ای از این رقابت‌ها داشته باشیم.

وی افزود: ارتقای رتبه سرانه فضاهای ورزشی کشور از رتبه ۱۲ به ۲ که در قالب طرح شهید سلیمانی محقق شد از دستاوردهای قابل توجه استان بوده است و در تلاشیم تا اصفهان را به رتبه اول این شاخص برسانیم.

ابراهیمی ابراز کرد: نخستین رویداد ملی استاپ موشن دانش‌آموزان سمپاد کشور از آخرین برنامه‌های برگزار شده در استان اصفهان است که در این رویداد دانش‌آموزان سمپادی سراسر کشور، ابتدا با تولید استاپ موشن آشنا می‌شوند و در نهایت اقدام به تولید آن می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به برگزاری مرحله استانی نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی عنوان داشت: نشاط، شادابی و امید دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این جشنواره که توأم با مسائل علمی و پژوهشی بود بسیار قابل توجه است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۹۰ درصد دانش‌آموزان پایه اول و ۷۵ درصد دانش‌آموزان میان پایه ثبت نام شده‌اند و درخواست کتاب داده‌اند و توصیه می‌کنیم در صورتی که خانواده‌های دانش‌آموزان اول تا ششم دبستان هنوز ثبت نام فرزندشان را انجام نداده‌اند، برای این کار اقدام کنند تا برنامه‌ریزی‌ها به نحو مطلوب انجام شود./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه