جمعه 14 ارديبهشت 1403, Friday 3 May 2024, مصادف با 24 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24254
منتشر شده در دوشنبه, 19 تیر 1402 11:31
تعداد دیدگاه: 0
مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: با توجه به سیاست‌‏ها و برنامه‏‌های دولت در خصوص تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار، تنها در 3 ماه نخست سال جاری، بیش از 200 مجوز جدید کانون آگهی و تبلیغاتی در کشور صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، عباس محمدیان، مدیر کل تبلیغات و اطلاع ‏رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به رشد چهل درصدی صدور مجوزها در این بخش به نسبت مشابه سال گذشته، اعلام کرد با راه‏ اندازی سامانه جامع الکترونیکی با عنوان سامانه تبلیغات در سال جاری، تمامی امور مربوط به فعالیت در حوزه تبلیغات با هماهنگی کامل با استان‏ها به صورت الکترونیک انجام می‏شود.

محمدیان افزود: مهم‏ترین بخش این سامانه، موضوع صدور پروانه فعالیت برای متقاضیان تاسیس کانون آگهی وتبلیغاتی در سراسر کشور است و متقاضیان با استفاده از آن، می‏توانند به راحتی تقاضای خود را ثبت کرده و هم‏چنین نظارت دقیقی بر روند رسیدگی به تقاضای خود تا صدور پروانه فعالیت که در کم‏ترین مدت نسبت به سال‏های گذشته صورت می گیرد، داشته باشند.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع ‏رسانی با استناد به آمار موجود گفت: از ابتدای سال‏ جاری تاکنون، حدود 310 تقاضا در سامانه ثبت شده که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، شاهد افزایش و رشد 10 درصدی ثبت تقاضاها در این زمینه بوده‏ایم.

محمدیان در پایان تاکید کرد برابر مقررات، هر یک از متقاضیان که نسبت به روند بررسی تقاضای خود یا تصمیم کمیته‏ های تبلیغات استان اعتراض دارند، می‏توانند از طریق سامانه یا تماس با دفتر تبلیغات و اطلاع‏رسانی، اعتراض خود را اعلام کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه