جمعه 14 ارديبهشت 1403, Friday 3 May 2024, مصادف با 24 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24231
منتشر شده در دوشنبه, 12 تیر 1402 22:38
تعداد دیدگاه: 0

رئیس دادگستری استان اصفهان در نشست خبری اخیر با خبرنگاران به یک موضوع اشاره، ولی چون به دلیل ملاحظات قانونی آن را باز نکرد، خیلی هم مورد توجه خبرنگاران قرار نگرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حجت الاسلام و المسلمین جعفری در لفافه به پرونده یک سلبریتی خشن در اصفهان اشاره کرد که خیلی از شهروندانی که اغفال شده و در اغتشاشات اخیر حضور یافته بودند، به این موضوع اشاره داشتند که وقتی در معرض موسیقی های وی قرار گرفتند، فکر می کردند باید دست به خشونت بزنند.

حتی در همین زمینه رئیس دادگستری استان اصفهان به خشونت علیه ماموران انتظامی توسط تعدادی از جوان ها اشاره کرد و افزود: وقتی با تنی چند از این افراد دستگیر شده مصاحبه کردیم صراحتا گفتند: " فلان موسیقی فلان خواننده را که شنیدیم، احساس کردیم باید یک حرکتی بکنیم و به این سبب، دست به این خشونت ها زدیم"

با این توضیح به نظر می رسد منظور آن روز رئیس کل دادگستری استان اصفهان رپر پر حاشیه که این روزها در بازداشت به سر می برد و مورد توجه رسانه های آنسوی آب هم قرار گرفته ، به نام "ت. ص" بوده است.

رپری که با موسیقی غیرمجازخود به ظاهر مراتب اعتراض بخشی از جامعه را بازگو می کرد، ولی در اصل ترویج خشونت می کرد.

خشونتی سازمان یافته به شکل موسیقی که ریشه بسیاری از رفتارهای خشن اوج اغتشاشات  درآن نهفته بود.

اما ت.ص کیست؟
او رپری است که پدر، مادر و دایی و چند نفر از اقوامش از اعضای فعال گروهک منافقین بوده و حالا دایی همراه با خانم جوانی که از اقوام وی می باشد و هر دومقیم خارج از کشور هستند، بدون توجه به وضعیت این رپر در بازداشت، با شانتاژ رسانه ای به دنبال گرفتن ماهی خود از برکه این پرونده هستند.

ت . ص نه تنها با ساخت و ارائه زیر زمینی موسیقی رپ، اقدام به تهییج اغتشاشگران برای دست زدن به اعمال خشونت آمیز آن هم در سطح بالایی کرد، بلکه ظاهرا با عناوین اتهامی دیگری نیز مواجه است که نزدیکان او به ویژه دایی وی تمایلی ندارد این عنانوین به خوبی بیان شود تا بتوانند از وی صرفا یک شخصیت "هنرمند" به جامعه جلوه دهند تا در صورت محکومیت ، بتوانند با شانتاژ خبری به جمهوری اسلامی بتازند.

با این توضیح که بر اساس گفته های وکیل این متهم که با عنوان اتهامی افساد فی الارض به دلیل رفتارهای خشونت آمیز و ترویج پی در پی خشونت در جامعه مواجه است، آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات وی در دادگاه بدوی برگزار شده و به نظر می رسد به زودی رای این رپر ساکن اصفهان صادر شود./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه