دوشنبه 31 ارديبهشت 1403, Monday 20 May 2024, مصادف با 12 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24214
منتشر شده در شنبه, 10 تیر 1402 14:39
تعداد دیدگاه: 0
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش گفت: در طول تابستان جاری، روزانه ۳ کلاس درس در نواحی و مناطق مختلف استان اصفهان از جمله آران و بیدگل، برخوار، چادگان، خوانسار، زرین‌شهر، دهاقان، خمینی‌شهر، فریدن، فریدونشهر، کاشان، مبارکه، میمه، نائین و نواحی ۴، ۵ و ۶ افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، سیدعلی مدینه، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع این اداره کل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های مکرر انجام شده بین اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مقرر شد که ۴۱ پروژه آموزشی و پرورشی به صورت قطعی تا آغاز سال تحصیلی جدید تحویل داده شود.

وی بیان کرد: در طول تابستان جاری، روزانه ۳ کلاس درس در نواحی و مناطق مختلف استان اصفهان از جمله آران و بیدگل، برخوار، چادگان، خوانسار، زرین‌شهر، دهاقان، خمینی‌شهر، فریدن، فریدونشهر، کاشان، مبارکه، میمه، نائین و نواحی ۴، ۵ و ۶ افتتاح خواهد شد.

مدینه افزود: ناحیه ۶ شهر اصفهان با ۶ مدرسه در شرف بهره‌برداری، جایگاه نخست تعداد پروژه‌های تکمیل شده را به خود اختصاص داده است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ تصریح کرد: همکاران ما در سراسر استان در تلاش هستند تا مهری زیبا و باشکوه داشته باشیم.

مدینه تابستان جاری را تابستانی گرم از لحاظ آموزشی توصیف کرد و خاطرنشان کرد: استخدام، مصاحبه و ارزیابی، آماده‌سازی مدارس و سازماندهی نیروی انسانی از جمله فعالیت‌هایی است که در این تابستان اجرا خواهد شد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه