دوشنبه 31 ارديبهشت 1403, Monday 20 May 2024, مصادف با 12 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24107
منتشر شده در چهارشنبه, 17 خرداد 1402 14:34
تعداد دیدگاه: 0
مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با عنایت به مصوبات جلسه کارگروه توسـعه مدیریت در خصوص تعیین تکلیف نیروهای انتقال موقت داخل استان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در صورت دارابودن شرایط و با رعایت سایر مقررات، تعیین تکلیف انتقال موقت داخل استان متقاضیان بلامانع خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مهران اسدی، مدیر منابع انسانی و امور اداری این اداره کل، در خصوص دستورالعمل تعیین تکلیف نیروهای انتقال موقت داخل استان در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، اظهار داشت: با عنایت به مصوبات جلسه کارگروه توسـعه مدیریت در خصوص تعیین تکلیف نیروهای انتقال موقت داخل استان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در صورت دارابودن شرایط و با رعایت سایر مقررات، تعیین تکلیف انتقال موقت داخل استان متقاضیان بلامانع خواهد بود.

وی ادامه داد: نیروهای انتقال موقت سال تحصیلی جاری که بدون شرایط استثنا منتقل شده‌اند، مشمول این بخشنامه می‌شوند؛ همچنین باتوجه‌به مصوبه کارگروه توسعه مدیریت استان، تعهد نیروهای خدمتی، استانی محسوب شده و این نیروها می‌توانند درخواست انتقال دائم به جز نواحی ۱ تا ۵ اصفهان نمایند.

اسدی گفت: باتوجه‌به بخشنامه وزارت آموزش و پرورش در خصوص ممنوعیت انتقال به کلان‌شهر اصفهان، همکارانی که در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از مناطق استان به نواحی ۱ تا ۵ اصفهان منتقل شده‌اند، نمی‌توانند در فرایند تبدیل انتقال موقت به دائم ثبت‌نام نموده و تنها مجاز به ثبت‌نام در فرایند تمدید انتقال موقت، می‌باشند.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ابراز داشت: همکارانی که در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به‌صورت موقت از نواحی ۱ تا ۵ اصفهان به یکی از نواحی ذکر شده، منتقل شده‌اند، امکان ثبت‌نام جهت تبدیل انتقال موقت به دائم را دارند.

وی یادآور شد: همکاران مشمول تعیین تکلیف انتقال موقت، فقط مجاز به ثبت‌نام در گروه و رشته تدریس منتقل شده در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ می‌باشند و آموزش و پرورش مقصد، منطقه‌ای می‌باشد که فرد در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در آن شاغل بوده است.

اسدی با بیان اینکه انتقال موقت در سال تحصیلی جاری طبق موارد ذکر شده و در صورت تمایل و موافقت منطقه مقصد، تبدیل انتقال موقت آنان به دائم، بلامانع است، تأکید کرد: در این مرحله همکار می‌تواند به‌جای درخواست تبدیل انتقال موقت به دائم، درخواست تمدید انتقال موقت نماید و منطقه مقصد، مجاز به تغییر نوع انتقال ایشان از موقت به دائم نمی‌باشد.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: از سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تمدید انتقال موقت به مدت سه سال مجاز می‌باشد و کارشناس مسئول یا کارشناس امور اداری، مکلف است در مدت اعلام شده نسبت به تعیین تکلیف متقاضیان برابر ضوابط، اقدام کند.

وی متذکر شد: ضـروری است فرد متقاضی مشمول از تاریخ ۱۴۰۲/۳/۲۰ لغایت ۱۴۰۲/۳/۲۷ نسبت به ثبت درخواست در سامانه https://erp.isfedu.ir/ در قسمت نقل‌وانتقالات و انتخاب گزینه " تعیین تکلیف انتقال موقت" اقدام نموده و نیازی به ارائه درخواست کتبی و یا مراجعه حضوری نمی‌باشد.

اسدی اضافه کرد: کارشناسی امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش مقصد پس از تصمیم‌گیری در کمیته راهبری توسعه مدیریت در چـارچوب این بخشـنامه، نسـبت به تأیید یـا عـدم تأیید درخواست مشـمولین در سامـانه مـذکور بر اساس جدول زمان‌بندی تعیین تکلیف، اقدام نمایند.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تاریخ اجرای حکم انتقال افراد مشمول ۱۴۰۲/۷/۱ می‌باشد و پرداخت کلیه حقوق و مزایای منتقل‌شدگان از تاریخ انتقال برعهده آموزش و پرورش مقصد خواهد بود./انتهای پیام

اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان

نوشتن دیدگاه