شنبه 29 ارديبهشت 1403, Saturday 18 May 2024, مصادف با 10 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23814
منتشر شده در یکشنبه, 27 فروردين 1402 11:59
تعداد دیدگاه: 0
رئیس مرکز تحقیقات معلمان آموزش و پرورش استان:

رئیس مرکز تحقیقات معلمان استان اصفهان گفت: همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه اصفهان می‌تواند علاوه بر هدفمند کردن پژوهش‌های دانشجویان و ارتقای بروندادهای آن، زمینه‌ساز حل مسائل و مشکلات دانش‌آموزان نیز باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، نشست هم‌اندیشی رئیس مرکز تحقیقات معلمان آموزش و پرورش استان اصفهان و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان با هدف اجرایی کردن تفاهم‌نامه همکاری آموزشی و پژوهشی دانشگاه اصفهان و آموزش و پرورش استان برگزار شد.

امیری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان، در این نشست فرصت ارتباط با جامعه و صنعت را از جمله ظرفیت‌های بالقوه دانشگاه دانست و بیان داشت: باید تلاش کرد تا در قالب برنامه‌های اقدام از ظرفیت‌های موجود حداکثر استفاده را برد.

وی همکاری همه‌جانبه با آموزش و پرورش را زمینه تحقق شعار دانشگاه جامعه محور و تمدن‌ساز دانست و اذعان داشت: اثربخشی اقدامات انجام شده منوط به هماهنگی در پنج گام تبیین مسئله، ارائه راه جل، اجرا، ارزیابی اجرا و تولید دانش بومی است.

صادق‌زاده، رئیس مرکز تحقیقات معلمان آموزش و پرورش استان اصفهان، ضمن معرفی مرکز به بیان سیاست‌ها و مأموریت‌های آن پرداخت و با قدردانی از رویکرد دانشگاه اصفهان در تعامل با آموزش و پرورش تصریح کرد: این رویداد می‌تواند موجب ارتقای فضای علمی مدارس و رفع برخی از چالش‌های موجود شود.

وی ادامه داد: این همکاری می‌تواند علاوه بر هدفمند کردن پژوهش‌های دانشجویان و ارتقای بروندادهای آن، زمینه‌ساز حل مسائل و مشکلات دانش‌آموزان نیز باشد.

گفتنی است در پایان این نشست، کمیته‌ای برای تهیه برنامه اقدام شکل گرفت و مقرر شد که این برنامه تا پایان اریبهشت ماه تکمیل و اجرایی شود./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه