يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23462
منتشر شده در سه شنبه, 25 بهمن 1401 13:38
تعداد دیدگاه: 0
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: کمتر از ۱۰ درصد مطالبات نیروهای خرید خدمات از سال تحصیلی قبل پرداخت نشده بود که با شروع پرداخت این بدهی از امروز، پرونده مطالبات این دسته از همکاران برای سال تحصیلی قبل بسته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، سیدعلی مدینه معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع این اداره کل اظهار داشت: با عنایت به هماهنگی‌های انجام شده با معاونت مالی و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش فرآیند تسویه حساب مطالبات نیروهای خرید خدمات در سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ از امروز آغاز شد و در تلاشیم این کار با سرعتی مناسبی انجام شود.

وی با اشاره به این‌که کمتر از ۱۰ درصد مطالبات نیروهای خرید خدمات از سال تحصیلی قبل پرداخت نشده بود افزود: با این پرداخت، پرونده مطالبات این دسته از همکاران برای سال تحصیلی قبل بسته می‌شود.

مدینه تأکید کرد: در تلاشیم تا شرایط پرداخت مطالبات همکاران خرید خدمات برای سال تحصیلی جاری را نیز فراهم کرده و در اولین فرصت تمام یا بخشی از این بدهی را تسویه کنیم.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص بیمه نیروهای خرید خدمات خاطرنشان کرد: علی‌رغم عدم تخصیص اعتبار، حق بیمه این عزیزان برای ماه‌های مهر، آبان و آذر توسط مؤسسان پرداخت شده و سعی می‌کنیم این روند در ماه‌های پیش‌رو نیز ادامه یابد.

وی تصریح کرد: بیمه نیروهایی که ۲۴ ساعت در هفته ابلاغ دارند و مشغول کار هستند، به‌صورت تمام وقتی است؛ همچنین حق بیمه نیروهایی که کمتر از ۲۴ ساعت ابلاغ دارند به نسبت روزهایی که مشغول کار هستند پرداخت می‌شود./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه