پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403, Thursday 2 May 2024, مصادف با 23 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23370
منتشر شده در پنج شنبه, 13 بهمن 1401 13:52
تعداد دیدگاه: 0
مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش؛

مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اينكه با مشارکت ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کشور، سامانه «برپا» به منظور پشتیبانی آموزشی از دانش آموزان نیازمند طراحی و با حضور وزیر آموزش و پرورش جانشین وزیر کشور فعالیت خود را آغاز كرد، اظهار كرد: سامانه (برپا)...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حمیدرضا خان محمدی گفت: هدف اصلی راه‌اندازی این سامانه شناسایی و حمایت علمی از دانش‌آموزان نیازمند است.

مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: یکی از راه‌های تحقق عدالت تربیتی در سراسر کشور، ایجاد فرصت دسترسی همگانی به آموزش و امکانات آموزشی است. قرارگاه جهادی با کمک معاونت‌های آموزش ابتدایی و آموزش متوسطه تلاش می‌کند فاصله دانش آموزان با دسترسی‌های آموزشی را کاهش دهد و بستر را برای بهره‌مندی مستمر دانش آموزان از روش‌ها و محتواهای به‌روز آموزشی فراهم آورد.

خان محمدی گفت: سامانه (برپا) صرفاً یک سامانه شناسایی و اتصال مدیریتی است و محتوا و کلاس‌های آموزشی در بستر شبکه (شاد) تبادل می‌شود. معلمان شاغل و بازنشسته‌ای که علاقه مند به تدريس هستند مي‌توانند بخشی از وقت خود را برای کمک درسی به دانش‌آموزان نیازمند اختصاص دهند، با ورود به این سامانه آمادگی خود را اعلام می‌كنند و دانش آموزان نیز در طرف مقابل از ظرفیت این معلمان بهره‌مند خواهند شد.

مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی در پایان افزود: این فعالیت یک اقدام خداپسندانه و یک نوع نذر فرهنگی است که با اختصاص زمانی محدود، اجری نامحدود نصیب مشارکت کنندگان خواهد شد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه