پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403, Thursday 2 May 2024, مصادف با 23 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23361
منتشر شده در چهارشنبه, 12 بهمن 1401 14:12
تعداد دیدگاه: 0
رئیس سازمان اورژانس کشور مطرح کرد؛

رئیس سازمان اورژانس کشور با انتقاد از اینکه اعتباری در لایحه بودجه ۱۴۰۲، برای اورژانس هوایی در نظر گرفته نشده است، گفت: اگر اعتبار حداقلی ۷۰۰ میلیارد تومانی در لایحه بودجه ۱۴۰۲ در نظر گرفته نشود تعطیلی پایگاه اورژانس هوایی را در پی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، جعفر میعادفر با انتقاد از اینکه هزینه های جاری سازمان اورژانس کشور در لایحه بودجه 1402 نه تنها هیچ افزایشی نداشته بلکه 5 درصد هم کاهش داشته است، گفت: البته یکی از نکات مثبت بودجه این است که از محل مالیات سیگار و عوارض ترافیکی، مبالغی برای خرید آمبولانس پیش بینی شده زیرا یکی از چالش های اساسی ما بحث تامین آمبولانس است.

وی افزود: با توجه به اینکه تقویت ناوگان آمبولانس به عنوان مطالبه جدی مردم حوزه انتخابیه مورد توجه جدی نمایندگان مجلس است بنابراین اجماع عمومی در مجلس در مورد نوسازی آمبولانس های فرسوده وجود دارد.

میعادفر با انتقاد از اینکه اعتباری در لایحه بودجه 1402، برای اورژانس هوایی در نظر گرفته نشده است، ادامه داد: به طور قطع اگر مجلس و دولت اعتبار حداقلی 700 میلیارد تومان را در لایحه بودجه 1402 پیش بینی نکنند پایگاه اورژانس هوایی تعطیل خواهد شد بنابراین ما انتظار داریم بودجه لازم در نظر گرفته شود تا سال آینده با مشکل مواجه نشویم./انتهای پیام

خانه ملت

نوشتن دیدگاه