دوشنبه 17 ارديبهشت 1403, Monday 6 May 2024, مصادف با 27 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23289
منتشر شده در چهارشنبه, 05 بهمن 1401 11:50
تعداد دیدگاه: 0
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان تأکید کرد؛

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و قائم‌مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان بر امیدآفرینی با تکیه‌ بر فرهنگ اصیل ایران اسلامی در نوروز ۱۴۰۲ ویژه هموطنانی که اصفهان را مقصد سفر نوروزی خود انتخاب می‌کنند، تأکید کرد.

به‌ گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، نخستین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان با موضوع نوروز ۱۴۰۲ روز گذشته با حضور مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و قائم‌مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان، علیرضا ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان و سایر اعضا در محل تالار شهید سلیمانی استانداری اصفهان برگزار شد.

مهران زینلیان در این نشست گفت: نوروز همواره نقطه عطفی در توسعه گردشگری اصفهان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز گردشگری ایران به‌شمار می‌رود، لذا از همه سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با ستاد نوروزی انتظار می‌رود تا در سال ۱۴۰۲ تلاش کنند نوروزی متفاوت از سال‌های گذشته برای هموطنان رقم بخورد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان ادامه داد: امسال دومین سال فعالیت ستاد نوروزی در دولت سیزدهم است، به‌نظر می‌رسد با کسب تجارب ارزشمندی که در نوروز ۱۴۰۱ داشتیم، باید تلاش کنیم تا نوروز را به بهانه‌ای برای توسعه پایدار استان از منظر گردشگری تبدیل کنیم.

او تصریح کرد: نوروز بهترین فرصت برای بازخوانی تاریخ ارزشمند سرزمین‌مان به‌عنوان دستاوردهای نیاکان‌مان بوده و از سوی دیگر نوروز فرصت مناسبی است تا آینده روشنی را برای هم‌میهنان ترسیم کنیم. امیدآفرینی با تکیه‌بر فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی باید شعار همه ما در نوروز ۱۴۰۲ باشد.

قائم‌مقام رئیس ستاد اجرای خدمات سفر استان اصفهان تصریح کرد: امروزه بسیاری از کشورها تلاش دارند تا فرهنگ و تمدن خود را از منظر گردشگری بیش از آنچه وجود دارد، نشان دهند. امیدواریم تا با تلاش و همگرایی میان تمامی اعضای ستاد سفر استان بتوانیم فرهنگ و تمدن والا و اصیل خود را که واقعی است در قالب تاریخ، اعتقادات، ادبیات و آداب‌ورسوم اقوام مختلف در فلات مرکزی ایران به گردشگران ارائه کنیم./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه