چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403, Wednesday 1 May 2024, مصادف با 22 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23067
منتشر شده در شنبه, 10 دی 1401 15:10
تعداد دیدگاه: 0
مرحله تکميل ظرفيت پذیرش بهمن ماه سال ۱۴۰۱؛

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از آخرین مهلت ثبت نام و انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي در مرحله تکميل ظرفيت پذیرش بهمن ماه سال ۱۴۰۱ تا پایان امشب 10 دی ماه خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، علیرضا کریمیان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 53 هزار داوطلب در مرحله تکميل ظرفيت پذیرش بهمن ماه سال ۱۴۰۱ ثبت نام کردند. گفت: ثبت‌نام و انتخاب رشته از طريق درگاه اطلاع رساني اين سازمان از روز چهارشنبه ۳۰ آذر ماه آغاز شده و تا امشب۱۰ دی ماه ادامه دارد این فرصت قابل تمدید نیست و علاقه مندان به پذیرش در دوره مذکور لازم است در ساعات باقی مانده اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با تأکید بر ضرورت دقت در درج اطلاعات ثبت‌نامی در این مرحله، تصریح کرد: پذیرش برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته محل‌هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۱ تکمیل نشده بر اساس سوابق تحصیلی یعنی معدل دیپلم صورت می‌گیرد لذا لازم است داوطلبان دردرج معدل کل و معدل کتبی خود دقت کنند چرا که مغایرت معدل کل و یا معدل کتبی واقعی با معدل کل و معدل کتبی اعلام شده توسط داوطلب در تقاضانامه ثبت‌نامی، منجر به لغو قبولی می‌شود.

کریمیان در خاتمه یادآور شد: متقاضيان ديپلم فني و حرفه‌ای و يا كاردانش نظام آموزشي جديد 3-3-6 و دیپلمه‌های فني و حرفه‌ای و كاردانش نظام قديم هنرستان كه مدرك پیش‌دانشگاهی و يا كارداني دارند و فاقد معدل كتبي ديپلم هستند، باید معدل كل ديپلم متوسطه خود را عيناً در بند ۱۶ تقاضانامه اينترنتي ثبت‌نام درج کنند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه