جمعه 14 ارديبهشت 1403, Friday 3 May 2024, مصادف با 24 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22962
منتشر شده در یکشنبه, 27 آذر 1401 20:27
تعداد دیدگاه: 0
مهروی پور:

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا شهر در تذکری به شهردار اصفهان خواستار هماهنگی بیشتر مدیریت شهری با شورای شهر در تصمیم گیری ها شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حجت الاسلام و المسلمین مهروی پور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که صبح امروز (یکشنبه 27 آذر) در محل شهرداری اصفهان برگزار شد، گفت: به تازگی شهردار اصفهان در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد که میز فرهنگ در شهرداری اصفهان راه اندای شده و در آن سیاست گذاری در حوزه فرهنگ صورت می پذیرد.

وی اظهار کرد: آیا سیات گذاری وظیفه شهرداری است یا شورا؟ و آیا شهرداری باید مجری برنامه های شورای شهر باشد یا نه؟ پس اگر با این وضعیت مدیریت شهری اصفهان تصمیم دارد سیاست گذاری را جایی غیر از شورای شهر انجام دهد، به ما نیز اطلاع دهند، چرا که بر اساس قانون سیاست گذاری و نظارت بر عهده شورا بوده و باید در شورای شهر انجام پذیرد.

عضو شورای شهر اصفهان در ادامه تصریح کرد: در هفته حمل و نقل عمومی قرار داریم و ضمن تبریک این هفته به تمامی فعالین این عرصه، باید بگویم بنده 15 سال کارمند شهرداری اصفهان بودم و در این مدت با اقشار مختلفی از رانندگان برخورد داشته ام، لذا به نظر می رسد این افراد به توجه بیشتری نیاز دارند.

مهروی پور ادامه داد: برخی از این افراد هستند که هیچ رابطه استخدامی با شهرداری ندارند و به عنوان راننده استیجاری با مدیریت شهری همکاری می کنند، لذا باید تمهیدی اندیشیده شود که از تسهیلات این مدیریت برخوردار شوند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه