چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403, Wednesday 1 May 2024, مصادف با 22 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22482
منتشر شده در جمعه, 06 آبان 1401 13:53
تعداد دیدگاه: 0
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت مطرح کرد؛

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هدف گذاری ما این است که تا آخر سال مالی امسال، دو هزار پروژه بهداشتی را در کشور به اتمام برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، دکتر بهروز رحیمی در اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور، با اشاره به پروژه‌های عمرانی و بهداشتی این وزارتخانه در سال جاری، اظهار داشت: اولویت با دانشگاه‌هایی است که بتوانند پروژه‌های خود را با اولویت مناطق محروم، مرزی و کمتر برخوردار به اتمام برسانند.

وی با بیان اینکه ۸ هزار تخت بیمارستانی تا آخر سال افتتاح خواهد شد، گفت: مهدی کلینیک و بیمارستان شهدای تجریش در تهران از جمله این بیمارستان‌ها هستند چرا که تهران از نظر بیمارستانی نیاز به مراقبت و رسیدگی کامل دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: برای اجرای پزشکی خانواده نیاز به تکمیل زیر ساخت ها داریم.

وی گفت: برنامه‌ریزی کردیم که ۲ هزار خانه بهداشت افتتاح کنیم و تمهیدات لازم برای خرید ۵ هزار دستگاه موتورسیکلت و ماشین کمک دار و استخدام ۱۵ هزار نیروی بهداشتی با الویت بهورز و نیروی بهداشتی تا پایان سال صورت گرفته است.

دکتر رحیمی با بیان اینکه باید با استفاده از ظرفیت منابع پایدار و پرداخت های به روز حوزه بهداشت را تقویت کنیم، گفت: باید نظام سطح یک و سطح دو مراقبت‌ها کاملا به هم متصل شوند تا بر اساس آن در آینده، شاهد کاهش هزینه‌های درمانی باشیم./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه