پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403, Thursday 2 May 2024, مصادف با 23 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2204
منتشر شده در جمعه, 20 شهریور 1394 18:21
تعداد دیدگاه: 0
رئیس شورای شهر اصفهان:

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اينكه شورای اسلامی شهر اصفهان انتظار ویژه ای از رسانه ها ندارد، گفت: رسانه ها به عنوان چشم مردم هدایتگر مسیر حرکت مدیران هستند و برای تحقق این رسالت، رسانه ها باید امکانات مادی در اختیار داشته باشند و مکارم اخلاقی را رعایت کنند. رضا اميني در مراسم تکریم و...

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اينكه شورای اسلامی شهر اصفهان انتظار ویژه ای از رسانه ها ندارد، گفت: رسانه ها به عنوان چشم مردم هدایتگر مسیر حرکت مدیران هستند و برای تحقق این رسالت، رسانه ها باید امکانات مادی در اختیار داشته باشند و مکارم اخلاقی را رعایت کنند.

رضا اميني در مراسم تکریم و معارفه سردبیران اصفهان زیبا و خبرگزاري ایمنا گفت: رسانه ها و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان شباهت هایی دارند و رسانه ها خود را زبان مردم می دانند و اعضای شورای اسلامی شهر نیز خود را نماینده مردم می دانند.
وی با بیان اینکه اگر رابطه منطقی اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و رسانه ها به همدلی آنها منتهی شود، مردم منفعت می برند، افزود: اهالی رسانه باید در فعالیت های خود اخلاق و انصاف را رعایت کنند.
امینی با تاکید بر اینکه حاشیه امن مدیران را به قهقرا می برد، تصريح كرد: رسانه ها به عنوان چشم مردم هدایتگر مسیر حرکت مدیران هستند و برای تحقق این رسالت، رسانه ها باید امکانات مادی در اختیار داشته باشند و مکارم اخلاقی را رعایت کنند.
وي با تاكيد بر اينكه امکانات مادی رسانه ها را بايد تامين كنيم، خاطرنشان كرد: اگر اعتقاد به استقلال رسانه اي داریم باید زمینه و ابزار لازم برای دغدغه نداشتن خبرنگاران و اهالي رسانه را فراهم کنیم.
امینی با بیان اینکه همه در زمینه فراهم شدن امکانات مادی برای رسانه ها فقط شعار می دهند و عمل نمی کنند، تاکید کرد: از رسانه ها فقط توقع و انتظار نداشته باشیم.
وي اظهار كرد: وقتی یک خبرنگار در ماه 300 هزار تومان می گیرد، در حالی که خط فقر در کشور یک میلیون و صدتومان است، چگونه انتظار داریم خبرنگاران مستقل باشند، در چنین شرایطی استقلال مخدوش می شود و خبرنگار جرات نقد منصفانه ندارد.
رييس شوراي اسلامي شهر اصفهان گفت: اگر لایحه پیشنهادی شهرداری در زمینه مطبوعات به شورا بیاید ، اقدامی تاثیر گذار در حمایت عادلانه از رسانه ها به ویژه اصفهان زیبا و ایمنا انجام می شود.
اميني عنوان کرد: روزنامه های اصفهان زيبا نسبت به دهه گذشته، چند گام به جلو رفته است ولي هنوز به شان اصفهان نرسیده است.
وی از شهردار اصفهان خواست که تدبیری اندیشیده گردد تا به استقلال رسانه ها کمک شود.
امینی اظهار امیدواری کرد که در فضای همدلی و نشاطی که بر مجموعه شهرداری اصفهان حاکم است، دوران طلایی در این شهر رقم خواهد خورد.

نوشتن دیدگاه