يكشنبه 23 ارديبهشت 1403, Sunday 12 May 2024, مصادف با 4 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21918
منتشر شده در چهارشنبه, 29 تیر 1401 18:16
تعداد دیدگاه: 0
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد؛

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اگر ما بتوانیم دانشگاه فرهنگیان را به صورت کامل در حوزه کمی و کیفی در خدمت آموزش و پرورش قرار دهیم و به آن توجه و در راستای فرصتی مناسب برای تربیت نیروی انسانی تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی نگاه کنیم، در این صورت در آموزش و پرورش مشکل نیروی انسانی کمی و کیفی...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان اصفهان با بیان اینکه جایگاه معلم بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش همانند قانون اساسی است که در آن به نیروی انسانی توجه ویژه‌ای شده‌است و محل تأمین نیروی انسانی در آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان است.

وی افزود: اگر ما بتوانیم دانشگاه فرهنگیان را به صورت کامل در حوزه کمی و کیفی در خدمت آموزش و پرورش قرار دهیم و به آن توجه و در راستای فرصتی مناسب برای تربیت نیروی انسانی تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی نگاه کنیم، در این صورت در آموزش و پرورش مشکل نیروی انسانی کمی و کیفی نخواهیم داشت.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: اگر یک معلم و یک دانشجو برای معلمی تربیت شود، می‌توانیم آینده آموزش و پرورش را تأمین شده ببینیم چرا که در جایگاهی به نام دانشگاه فرهنگیان تربیت می‌شود، تعلیم می‌بیند و حقوق معلمی را یاد می‌گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد: فلسفه معلمی این است که او در دانشگاه فرهنگیان تربیت شود، زیرا او می‌خواهد عامل اصلی تربیت نیروی انسانی هر جامعه باشد./ اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان

نوشتن دیدگاه