پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403, Thursday 2 May 2024, مصادف با 23 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21439
منتشر شده در سه شنبه, 09 فروردين 1401 15:55
تعداد دیدگاه: 0
رودخانه نصف جهان اولین قربانی قرن را گرفت؛
اظهارات مسئولان اورژانس و آتش نشانی متنقاض است!

صبح امروز حادثه‌ای در حوالی پل بزرگمهر برای یک نوجوان 15ساله اصفهانی رخ داد که تلاش‌های صورت گرفته نتوانست مانع از دست رفتن جان این نوجوان شود و وی دچار مرگ مغزی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ساعت 11 و 59 دقیقه امروز، نهم فروردین، احتمال غرق شدگی فردی در رودخانه زاینده‌رود در حوالی پل بزرگمهر از سوی یکی از شهروندان به سامانه 125 سازمان آتش نشاني اطلاع داده شد.

با اعلام این گزارش، اکیپ های غواصی آتش نشانی به میدان بزرگمهر اعزام شدند و از آنجایی که مکان دقیق این اتفاق به اطلاع نیروهای سازمان نرسیده بود، از دو سوی پل به جستجو پرداختند و دقایقی بعد این نوجوان را از آب بیرون کشیدند.

این در حالی است که مدیرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اصفهان با بیان اینکه این نوجوان بلافاصله به مرکز درمانی الزهرا منتقل شد، تصریح کرد: با وجود آنکه در ابتدا 30 درصد از نبض نوجوان بازگشته و امیدها برای زندگی دوباره او قوت گرفت اما درنهایت تلاش‌های انجام شده نتوانست مانع از نجات این نوجوان شود.

اما مرتضی عابدی، مدیر روابط عمومی اورژانس اصفهان در این زمینه به خبرگزاری ایمنا گفت: وقتی عوامل اورژانس بالای سر این نوجوان رسیدند، وی نبض نداشت و دچار مرگ شده بود که این تناقض در گفتار مسئولان می تواند مورد توجه مقام های قضایی قرار گیرد.

بنا بر این گزارش، نوجوان جان‌باخته به همراه دوستانش در پارک در حال بازی بوده‌اند که توپشان داخل رودخانه می‌افتد و متاسفانه وی بدون اینکه از مهارت کافی برای شنا کردن برخوردار باشد، برای خارج کردن توپ، وارد آب می‌شود که جریان رودخانه جانش را می‌گیرد./ انتهای پیام

 

نوشتن دیدگاه