چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403, Wednesday 15 May 2024, مصادف با 7 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 18813
منتشر شده در پنج شنبه, 13 خرداد 1400 15:02
تعداد دیدگاه: 0
زهرا سعیدی مبارکه:

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر لزوم افزایش کیفیت آموزش به ویژه آموزش های نوین در ایران، امکانات مدارس در این زمینه را ناچیز خواند و خواستار ارتقاء کیفیت آموزش در مدارس شد.


زهرا سعیدی مبارکه در این زمینه به خبرنگار ما گفت: نمی شود بخشی از آموزش را بر اساس شیوه های نوین طراحی و برنامه ریزی کنیم، اما هنوز زیر ساخت های کافی را برای مدارس مورد استفاده قرار نداده ایم.


وی اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان متولی بخش اصلی آموزش در کشور باید ضمن تکریم فرهنگیان،به عنوان پاسداران عرصه تعلیم و تعلم، آرامش دانش آموزان را فراهم سازد که اتفاقا پیگیری معوقات و مطالبات معلمان و فرهنگیان بخشی از آرام سازی فضای آموزشی در کشور خواهد بود.

سعیدی همچنین به مسئله مشقات کاری معلمان در این شرایط اشاره کرد و افزود: کادر آموزشی مدارس به ویژه معلم های پایه اول در این شرایط زحمات زیادی را متقبل شدند که البته بخشی از این بار نیز بر دوش مادران دانش آموزان بود که باید در آینده برای این شرایط چاره جویی صورت پذیرد.


سعیدی مبارکه اظهار داشت: تجهیز مدارس به امکانات آموزشی نوین نیز می تواند زمینه ساز ارتقاء کیفیت آموزش در کشور باشد که باید در بودجه کشور به آن توجه ویژه ای شود.


نماینده سابق مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: امروز شاهد آن هستیم که سیم کارت هایی با عناوین مختلف به وفور در درسترس دانش آموزان است که این مسئله می تواند برای خانواده ها بحران زا باشد و بسیاری از خانواده ها نیز از این موضوع ناراضی هستند، لذا باید برای این بی نظمی ها و بی برنامگی ها یک فکر اساسی شود.

نوشتن دیدگاه