پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403, Thursday 2 May 2024, مصادف با 23 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1669
منتشر شده در یکشنبه, 10 اسفند 1393 15:37
تعداد دیدگاه: 0
شهردارمنطقه5اصفهان:

شهردار منطقه 5 اصفهان گفت: توزیع عادلانه خدمات از سیاست‌های اصلی شهرداری در سطح منطقه است و ما با اجرای این سیاست در راستای محرومیت‌زدایی از سطح منطقه تلاش می‌کنیم. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، حمید عصار‌زادگان در آیین افتتاحیه پروژه‌های عمرانی، خدماتی، ترافیکی و تفریحی منطقه 5 با بیان...

 

شهردار منطقه 5 اصفهان گفت: توزیع عادلانه خدمات از سیاست‌های اصلی شهرداری در سطح منطقه است و ما با اجرای این سیاست در راستای محرومیت‌زدایی از سطح منطقه تلاش می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حمید عصار‌زادگان در آیین افتتاحیه پروژه‌های عمرانی، خدماتی، ترافیکی و تفریحی منطقه 5 با بیان اینکه امروز بیش از 90 پروژه مختلف با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد تومان در سطح این منطقه به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: طی چهار سال گذشته ردیف‌های بودجه‌ای شهرداری منطقه 5 اصفهان 198 درصد افزایش یافته است.

وی به اجرای پروژه‌ها به صورت محله‌محوری در سطح منطقه اشاره کرد و ادامه داد: توزیع عادلانه خدمات از سیاست‌های اصلی شهرداری در سطح منطقه است و ما با اجرای این سیاست در راستای محرومیت‌زدایی از سطح منطقه تلاش می‌کنیم.

شهردار منطقه 5 اصفهان با تاکید بر اینکه محله دنارت یکی از محله‌های محروم در سطح این منطقه است، تصریح کرد: این محله در غرب خیابان وحید واقع شده است و بیشترین تراکم جمعیتی منطقه به این خیابان اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته خیابان علامه محمد‌تقی جعفری حد فاصل خیابان رودکی تا خیابان کشاورزی با آزاد‌سازی 110 واحد مسکونی در این منطقه احداث و راه‌اندازی شده است، اضافه کرد: سیاست شهرداری کلید در مقابل کلید است و شهرداری با احداث مجموعه مسکونی 54 ساختمانی در راستای تحقق این سیاست تلاش کرده است.

عصار‌زادگان با اشاره به راه‌اندازی نخستین پارکینگ مکانیزه در این منطقه تاکید کرد: نخستین پارکینگ مکانیزه شهر اصفهان در مساحتی حدود 98 متر با ظرفیت 36 خودرو در محدوده شهرداری منطقه 5 اصفهان راه‌اندازی شده است.

وی با تاکید بر اینکه هر ساله پروژه‌ها بسیاری در صفه اجرا می‌شود، افزود: شهرداری هر ساله 20 میلیارد تومان در محدوده صفه هزینه می‌کند.

شهردار منطقه 5 اصفهان به راه‌اندازی فاز دوم تله‌کابین صفه اشاره کرد و گفت: همچنین شهرداری نسبت به مرمت قلعه شاه‌دژ با اعتباری حدود 2 میلیارد تومان اقدام کرده است.

نوشتن دیدگاه