جمعه 14 ارديبهشت 1403, Friday 3 May 2024, مصادف با 24 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3508
منتشر شده در دوشنبه, 05 مهر 1395 11:17
تعداد دیدگاه: 0

واحد گندله سازي فولاد مبارکه موفق شدند در شهريورماه 1395 به رکورد جديد توليد به ميزان 691 هزار و 640 تن و به ميزان یک هزار و 120 تن بيش از رکورد قبلي دست يابند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، رييس واحد گندله سازي با اعلام اين خبر افزود: رکورد قبلي اين واحد در ارديبهشت سال 94 و به ميزان690 هزار و 520 تن بدست آمده بود.
اسماعيل پور افزود: با مشارکت مؤثر پرسنل توليد و تعميرات واحد گندله سازي، آموزش مؤثر پرسنل جديد و مديريت مناسب منابع و تأمين و ارسال به موقع مواد اوليه و قطعات و با حمايت واحدهاي خدمات فني و پشتيباني اين موفقيت بزرگ حاصل شد.
بنابراين گزارش، جيلان، رييس توليد واحد گندله سازي نيز افزود: کارکنان اين واحد با بکارگيري دانش فني ايجاد شده و با افزايش بهره وري با مراقبت از خطوط توليد در جهت کاهش توقفات اضطراري و به حداقل رساندن زمان هاي آماده سازي در رسيدن به اين رکورد تأثير بسزايي داشتند که در اين خصوص از تلاش شبانه روزي کارکنان توليد در مراقبت از تجهيزات و پيگيري به موقع فعاليت هاي مربوط به توليد قدرداني مي شود.
عابديني سرپرست تعميرات مکانيک واحد گندله سازي نيز در ادامه گفت: کسب اين رکورد با انجام به موقع و با کيفيت تعميرات برنامه ريزي روزانه و دوره اي که نقش بسزايي در آماده بکاري تجهيزات و کاهش توقفات اضطراري داشت، کسب شد.

نوشتن دیدگاه