يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3426
منتشر شده در چهارشنبه, 17 شهریور 1395 15:17
تعداد دیدگاه: 0
مدیرعامل بانک سپه:

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک سپه بر افزایش همکاری این بانک با فولاد مبارکه اصفهان در راستای افزایش ارتباطات بانکی و مالی در خارج از کشور تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از فولاد مبارکه اصفهان، محمدکاظم چقازردی در دیدار با مدیرعامل این مجتمع با اشاره به فضای به وجود آمده در عرصه بین المللی و خارج شدن بانک سپه از تحریم ها گفت: شعب این بانک در اروپا فعال شده است و برای تأمین منابع مالی مواد اولیه و تجهیزات خارجی و LC(اعتبار اسنادی) صادراتی، وارداتی و همچنین LC می توانیم در حوزه های مختلف صادراتی با فولاد مبارکه همکاری کنیم.
اعتبار اسنادی(Letter of Credit)، تعهدی از بانک است که به خریدار و فروشنده داده و تعهد می شود میزان پرداختی خریدار به فروشنده بموقع و با مبلغ صحیح به دست فروشنده برسد.
چقازردی گفت: بانک سپه با قدمت 90 ساله یکی از بانک های مطرح کشور است که با هدف توسعه و حمایت از صنایع و ایجاد اشتغال پایدار در حوزه های مختلف مالی فعالیت می کند.
مدیرعامل فولاد مبارکه نیز در این دیدار گفت: محصولات فولاد مبارکه بدلیل کیفیت بالا و انجام تعهد زمان تحویل به مشتری، اعتماد مشتریان را جلب و همین امر صادرات محصولات ما را به اروپا میسر کرده است.
بهرام سبحانی افزود: بیشترین قیمت تمام شده محصولات فولاد مبارکه مربوط به انرژی و مواد اولیه است که برخلاف وضعیت جاری دنیا،کاهش نداشته بلکه افزایش نیز داشته است.
وی افزود: این مجموعه صنعتی در شرایط کنونی با افزایش کیفیت و تنوع محصولات و ایجاد ارزش افزوده بالاتر موفق به افزایش صادرات خود شده است.
سبحانی با بیان اینکه خلق ارزش و کسب سود از این سرمایه گذاری ها از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: فولاد مبارکه یک هلدینگ بزرگ تولیدی و اقتصادی است و در راستای مأموریت اصلی خود سرمایه گذاری های مختلف انجام داده است و با بررسی و کار کارشناسی در طرح های فولادی با توجیه اقتصادی، مشارکت فعال دارد.
معاون اقتصادی و مالی شرکت فولاد مبارکه نیز در این نشست گفت: بانک سپه یک بانک شناسنامه دار و فعال در عرصه های تولیدی و اقتصادی است.
امیرحسین نادری خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت های فولاد مبارکه و صادرات محصولات در این جلسه هماهنگ شد تا بتوان از طریق خدمات بانک سپه طرح های توسعه و رویکردهای صادراتی خود را دنبال کنیم.

نوشتن دیدگاه