چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403, Wednesday 1 May 2024, مصادف با 22 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24310
منتشر شده در شنبه, 31 تیر 1402 11:25
تعداد دیدگاه: 0
سخنگوی صنعت برق کشور:

سخنگوی صنعت برق گفت: با توجه به روند تدریجی افزایش دما که از اواخر هفته گذشته آغاز شده است، امیدواریم با همکاری خوب مردم و مشارکت در مدیریت مصرف برق، هفته بسیار گرم جاری را با تامین برق مطمئن و پایدار پشت سر بگذاریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت‌: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، روند تدریجی افزایش دما که از هفته گذشته آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود نصاب جدیدی در اوج بار تقاضا در هفته جاری ثبت شود.
رجبی مشهدی با اشاره به ظرفیت طرح پاداش مدیریت مصرف یادآوری کرد : امسال علاوه بر مشترکان با مصرف کمتر از الگو، حتی مشترکان پرمصرف هم می‌توانند با اندکی کاهش مصرف نسبت به دوره مشابه سال گذشته در این طرح شرکت کرده و پاداش دریافت کنند.
سخنگوی صنعت برق با تاکید بر اینکه شبکه برق کشور پایدار است، اظهار امیدواری کرد با همکاری خوب مردم و مشارکت در مدیریت مصرف برق، این هفته بسیار گرم را با تامین برق مطمئن و پایدار پشت سر خواهیم گذاشت .
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران در پایان گفت: بر اساس پیش‌بینی مرکز ملی راهبری شبکه برق کشور اوج تقاضای مصرف برق در روز جاری به بیش از 71هزارو 500 مگاوات خواهد رسید که رقم بسیار بالایی است و مشارکت همه هموطنان در کاهش مصرف می تواند تضمین کننده پایداری شبکه سراسری برق کشور باشد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه