پنجشنبه 24 خرداد 1403, Thursday 13 June 2024, مصادف با 6 ذی‌الحجه 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2163
منتشر شده در جمعه, 06 شهریور 1394 09:36
تعداد دیدگاه: 0
استاندار اصفهان:

استاندار اصفهان گفت: راه اندازی نمایشگاه های بین المللی اصفهان می تواند زمینه رشد و توسعه اقتصادی استان را فراهم نماید. رسول زرگرپور در مراسم آغاز عملیات اجرایی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان ضمن تاکید بر لزوم راه اندازی هرچه سریعتر نمایشگاه بین المللی اصفهان در فضای جدید، با اشاره به پروژه‌های بزرگ...

استاندار اصفهان گفت: راه اندازی نمایشگاه های بین المللی اصفهان می تواند زمینه رشد و توسعه اقتصادی استان را فراهم نماید.

 رسول زرگرپور در مراسم آغاز عملیات اجرایی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان ضمن تاکید بر لزوم راه اندازی هرچه سریعتر نمایشگاه بین المللی اصفهان در فضای جدید، با اشاره به پروژه‌های بزرگ اصفهان گفت: روزی که مقدر شد بنده در خدمت مردم شهیدپرور اصفهان برسم، فکر نمی‌کردم آنچه که مطالبه جدی مردم و علمای شهر است، افتتاح چند ابرپروژه باشد.

وی افزود: چرا ساخت مصلای اصفهان باید 25 سال طول بکشد؟ مردم این موارد را به درستی مطالبه می‌کردند، چرا باید ورزشگاهی که قبل از انقلاب برای آن تصمیم گرفته شده، بلاتکلیف باقی ‌بماند؟

استاندار اصفهان تصریح کرد: در رابطه با مصلای اصفهان خدمت امام جمعه عرض کردیم آماده‌ایم نماز جمعه را در مصلی برگزار کنیم و چه نماز با شکوهی برگزار شد، بیش از 45 هزار نفر در نماز عید فطر حضور یافتند که چنین اتفاقی در اصفهان سابقه نداشته است. قول دادیم تا پایان سال کلید مصلی را تحویل امام جمعه بدهیم.

وی در رابطه با متروی اصفهان نیز گفت: به عنوان یک کارشناس می‌گویم این پروژه می‌بایست ده سال پیش به اتمام می‌رسید. فردا صبح فاز یک متروی اصفهان با حضور وزیر امور خارجه پیش راه‌اندازی خواهد شد و کلنگ‌رنی خط 2 نیز صورت خواهد گرفت.

استاندار اصفهان با اشاره به برخی موانع راه‌اندازی مترو در اصفهان تصریح کرد: در حدود 10 سال است در مورد مسیر این خط، کار کارشناسی بیهوده صورت می‌گیرد، در رابطه با ورزشگاه نقش جهان نیز تلاش می‌کنیم تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

زرگرپور تاکید کرد: در یک کلام می‌گویم این پروژه‌های تخت جمشیدی روی ریل تکمیل قرار گرفته است، این پروژه‌ها مربوط به مسئولین قبل است. پروژه‌هایی که به نام ما خواهد بود، اول برای موزه بزرگ اصفهان است، چرا که بسیاری از آثار تاریخی در پستوها در حال تخریب است.

وی ادامه داد: در یک ماه آینده این پروژه آغاز خواهد شد و پروژه‌های قبلی نیز در حال تکمیل است شورای راهبری آن هم تشکیل شده و پروژه بعدی همین نمایشگاه بین‌المللی است.

استاندار اصفهان با اشاره به سایر پروژه‌های آغاز شده در دولت یازدهم گفت: پروژه سوم هم توسعه فرودگاه شهید بهشتی اصفهان است که قرارداد آن با سازمان‌های کشور منعقد شده و قرار است خط هوایی 80 میلیون یورویی ایجاد و پارکینگ فرودگاه به ظرفیت 20 هواپیما افزایش پیدا کند.

نوشتن دیدگاه