جمعه 14 ارديبهشت 1403, Friday 3 May 2024, مصادف با 24 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21431
منتشر شده در یکشنبه, 07 فروردين 1401 14:11
تعداد دیدگاه: 0

مديرعامل بانك دي با انتشار پيامی، فرارسيدن سال نو را به ملت شريف ايران، خانواده معزز شهدا و ايثارگران، سهامداران و كاركنان نظام بانكي تبريك گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، عليرضا قيطاسي در اين پيام، با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به نام " سال تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی" از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) گفت: دانش و مدیریت‌دانش در تاثیرگذاری بر تولید، نقش مهم و قابل توجهی دارد و بانک دی به عنوان بانک حامی تولید و بازوی نظام اقتصادی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و شعار سال، تمامی ظرفیت‌های خود را برای حمایت از مراکز دانش‌بنیان و تولیدکنندگان به کار خواهد گرفت.
وی توفيق روزافزون كاركنان بانك دي را در خدمت‌رساني به آحاد ملت شريف ايران به ويژه خانواده معظم شهدا و ايثارگران خواستار شد و گفت: اميدوارم در كنار همكاراني كه در دو ماهه پاياني سال ١٤٠٠ با رويكردي جهادي براي جبران كاستي ها و عقب‌افتادگي‌هاي سال‌هاي پيش همت گماردند، بتوانيم بر اساس سياست‌هاي بانك به اهداف متعالي سازماني دست يابيم.
قيطاسي افزود: خدمت‌رساني به مشتريان، رعايت بهداشت اعتباري، شفافيت و انضباط مالي، چابك‌سازي و اصلاح ساختار سازماني، توسعه بانكداري الكترونيك و دسترس‌پذير كردن هر چه بيشتر خدمات بانك دي براي مشتريان و حمايت گسترده از كسب و كارها و واحدهاي توليدي از اولويت‌هاي بانك دي در سال ١٤٠١ خواهد بود.
مديرعامل بانك دي در پايان ابراز اميدواري كرد كه با تقويت روحيه همدلي و هم‌افزايي، سال جديد، نقطه عطفي در تاريخ اين بانك براي اثرگذاري در راه اعتلاء و شكوفايي اقتصادي كشور و تبديل تهديدها به فرصت‌هادر راستاي نيل به اهداف كلان باشد.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه