شنبه 29 ارديبهشت 1403, Saturday 18 May 2024, مصادف با 10 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 9894
منتشر شده در شنبه, 02 آذر 1398 22:17
تعداد دیدگاه: 0
با-آذری-صحبت-فنی-ندارم-حساسیت-مدیریتی-در-بازی-فردا-وجود-ندارد

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پیرامون بازی فردا گفت: هر دو تیم ذوب‌آهن و فولاد خوزستان...

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پیرامون بازی فردا گفت: هر دو تیم ذوب‌آهن و فولاد خوزستان به دنبال پیروزی هستند و هیچ حساسیت بیرونی و حساسیت مدیریتی در بازی فردا تاثیر نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم ذوب‌آهن و فولاد خوزستان درباره این دیدار اظهار داشت: وقفه‌ای که برای لیگ برتر به وجود آمد، شرایط را برای همه تیم‌ها از فرم طبیعی خارج کرده است و ما سعی کردیم با برگزاری بازی دوستانه برای بازی فردا مهیا شویم. ذوب‌آهن باشگاه بزرگ و تیم پرمهره‌ای است و امیدوارم بازی خوبی را در برابر این تیم به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به شناخت خود از تیم ذوب‌آهن افزود: ما شناخت کاملی از ذوب‌آهن داریم و فیلم بازی‌های آن‌ها را آنالیز کرده‌ایم و در جریان بازیکنان پرمهره و خطرناکی این تیم که هر لحظه می‌توانند شرایط را برای ما دشوار کنند هستیم و برنامه مشخصی برای بازی فردا داریم همانطور که هر بازی را بر اساس تمریناتمان انجام می‌دهیم. ما کار خودمان را در زمین انجام می‌دهیم و بر اساس تیم حریف تغییر تاکتیک نمی‌دهیم.

سرمربی فولاد خوزستان پیرامون حضور و عملکرد سعید آذری به‌عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بیان داشت: آذری به‌عنوان مدیر باشگاه زحمت خود را می‌کشد و در مدیریت باشگاه ذوب‌آهن و فوتبال اصفهان نیز زحمات زیادی کشیده است اما درباره نکات فنی با او صحبتی ندارم.

وی در واکنش به پرسشی مبنی بر اینکه ممکن است در بازی فردا بین مدیرعاملان ۲ باشگاه حساسیت به وجود آید، تصریح کرد: مدیران در فوتبال ایجاد حساسیت نمی‌کنند و برای هر دو تیم ۳ امتیاز باز اهمیت دارد و حساسیت‌های خارج از بازی تاثیری بر بازی ما نخواهد داشت. همه بازی‌ها برای ما مهم است و من اجازه نمی‌دهم بازیکنانم روی یک بازی حساس شوند.

نکونام درباره وقفه‌های لیگ برتر افزود: با یکی دو بازی شرایط ما تفاوت چندانی نخواهد کرد و تلاش ما این است که هر هفته خود را در شرایط بازی نگه داریم. وقفه‌های بین لیگ، شرایط همه تیم‌ها را دشوار می‌سازد و ما دوست داریم که لیگ ادامه داشته باشد.

سرمربی فولاد خوزستان همچنین در پاسخ به پرسشی پیرامون روند تیم ملی و عملکرد سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: ویلموتس مربی بزرگی است و کارنامه مشخصی دارد. اسم شخصی را نمی‌آورم ولی ما کسانی که به ما کمک می‌کنند را از دست می‌دهیم و قدر داشته‌هایمان را نمی‌دانیم و متاسفانه این به ضرر تیم ملی و بازیکنان آن تمام می‌شود. تیم ملی ۲ باخت داشت که برای همه ما سخت بود به ویژه باخت تیم ملی در برابر عراق که از دقیقه ۴۴ ده نفره بازی کردیم.

نوشتن دیدگاه