شنبه 31 شهريور 1403, Saturday 21 September 2024, مصادف با 17 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 9535
منتشر شده در شنبه, 11 آبان 1398 16:33
تعداد دیدگاه: 0
هاشم‌پور-امیدوارم-مکزیک-را-شکست-دهیم-بازیکنان-فوتبال-ساحلی-خسته-هستند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عباس هاشم‌پور سرمربی تیم فوتبال ساحلی کشورمان در خصوص آخرین...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عباس هاشم‌پور سرمربی تیم فوتبال ساحلی کشورمان در خصوص آخرین شرایط این تیم قبل از حضور در مسابقات بین قاره‌ای گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و بعد از اینکه در مسابقات المپیک ساحلی مدال گرفتیم، 11 بازیکن به آلانیا رفتند تا در مسابقات جام باشگاه‌های جهان شرکت کنند. بعد از آن دو روز بازیکنان در اردو بودند و ریکاوری خوبی انجام شده است. در بحث تاکتیکی شرایط ما خوب است و امیدوارم در مسابقات بین‌قاره‌ای هم نتایج خوبی بگیریم و عملکرد درخشانی داشته باشیم.

وی در خصوص رقبای اصلی تیم کشورمان در این دوره از مسابقات تصریح کرد: در فوتبال ساحلی همه کشورها مشغول کار هستند. همین سنگالی که ما آنها را شکست دادیم، برزیل را شکست داد و این نشان‌ می‌دهد که همه کشورها مشغول کار روی فوتبال ساحلی هستند. تیم‌هایی مثل اسپانیا، روسیه، ژاپن، امارات و.... همگی از کشورهایی هستند که خیلی جدی روی فوتبال ساحلی کار می‌کنند. نمی‌شود گفت که چون برزیلی در این مسابقات نیست سطح بازی‌ها پایین است.

هاشم‌پور خاطرنشان کرد: همه کشورها در حال کار کردن هستند و ما هم سن تیم خودمان را پایین آوردیم. ما عملکرد خوبی در المپیک بازی‌های ساحلی داشتیم و با همه وجود تلاش خواهیم کرد تا در مسابقات بین‌قاره‌ای نتایج درخشانی بگیریم. ایران از قدرت‌های فوتبال ساحلی است و می‌خواهیم بازی به بازی در این مسابقات جلو برویم تا از این مرحله صعود کنیم.

وی در مورد اینکه تیمش یک روز قبل از این مسابقات تمرین کرده و این موضوع او را نگران نمی‌کند، ادامه داد: به هر حال بازیکنان در کوران مسابقات هستند و در مسابقات جام باشگاه‌های جهان هم بازی کرده‌اند. تمرینات تاکتیکی بازیکنان خوب بوده و فقط بچه‌ها کمی خسته هستند. باید ریکاوری خوبی انجام دهیم و کارهای تاکتیکی را مرور کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مورد اینکه محمد مرادی مصدوم شده و نگران جانشین او نیست، افزود: در این دوره از لیگ که برگزار شده است، من همه بازی‌ها را دیدم و استعدادهای خوبی را شناسایی کردم و حدود 60 بازیکن به اردو دعوت شدند که سن آنها کم است. متاسفانه محمد مرادی که در جهان مطرح است، مصدوم شده، اما تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است و هر کسی جایگزین این بازیکنان شود، عملکرد خوبی خواهد داشت.

هاشم‌پور در مورد بازی اول تیم کشورمان با تیم مکزیک گفت: ما چند بار با این تیم بازی کردیم و مربی آن را می‌شناسم. مربی مکزیک باهوش است، اما بازی اول هر تورنمنت هم اهمیت زیادی دارد. امیدوارم بتوانیم با توانمندی بازیکنان این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز با اوکتاویو ارتباط دارد یا نه، افزود: بله، من با او در ارتباط هستم و بعد از اینکه ایتالیا را شکست دادیم، با من تماس گرفت و به زبان فارسی به من تبریک گفت. من 8 سال کنار او کار کردم و البته از فرشاد فلاحت‌زاده هم تشکر می‌کنم که مرا به فوتبال ساحلی آورد. دوست دارم با اعتمادی که به من شده بتوانم موثر باشم و نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام/ا

نوشتن دیدگاه