يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 6129
منتشر شده در پنج شنبه, 12 ارديبهشت 1398 16:00
تعداد دیدگاه: 0
فسخ قراردادم تا پایان فصل اتفاق نمی افتد
فسخ-قراردادم-تا-پایان-فصل-اتفاق-نمی-افتد-سومین-دربی-را-نباختیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به خبری که عنوان کرده است بزودی قراردادش فسخ خواهد شد گفت: این موضوع تا پایان فصل اتفاق نمی افتد.

 تیم فوتبال پرسپولیس باوجود تساوی برابر تراکتورسای و کسب تنها یک امتیاز از این دیدار، همچنان شانس اول قهرمانی در هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر است.

برانکو ایوانکوویچ بعدازظهر امروز پنجشنبه در حاشیه تمرین سرخپوشان به دیدار با تراکتورسازی اشاره کرد و گفت: بازی عالی را شاهد بودیم که داوری بی نقصی هم داشت.

وی ادامه داد: تنها ناراحتی ما این است که این دیدار را با پیروزی به پایان نرساندیم. با این حال با لیاقت یک امتیاز گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: تراکتوری ها بعد از گلی که زدند انگیزه زیادی گرفتند و حملاتی را روی دروازه تیم ما پی ریزی کردند. با این حال نکته مهم اینکه باز هم صدرنشین هستیم و در بازی های آینده به ۴ امتیاز نیاز داریم.

ایوانکوویچ در ادامه بر اهمیت نتیجه ای که برابر تراکتورسازی کسب کردند تاکید کرد و ادامه داد: این سومین دربی بود که نباختیم. برای همین باید راضی باشیم که یک امتیاز را کسب کردیم.

سرمربی سرخپوشان با بیان اینکه بودیمیر با تیم تمرین کرده و مشکلی ندارد در واکنش به خبری مبنی بر فسخ قراردادش با پرسپولیس گفت: این موضوع تا آخر فصل اجرا نمی‌شود که بخواهم فسخ کنم. ما در حال حاضر ۶ بازی تا پایان فصل داریم. ۲ بازی در لیگ برتر، ۲ بازی لیگ قهرمانان و ۲ بازی جام حذفی.

برانکو در مورد اینکه آیا با این شرایط شما خودتان را در رقابت های جام حذفی به عنوان یکی از فینالیست ها می دانید، گفت: خیر، فینال حذفی بازی هفتم محسوب می شود.

وی در مواجه با سوالات خبرنگاران در مورد حقوق و دستمزدش گفت: مگر من از شما می پرسم چقدر حقوق می گیرید؟

سرمربی پرسپولیس در پایان در مورد اینکه یکی از روزنامه ها نوشته است شما از ۱۳ اردیبهشت آزاد هستید و آیا مذاکره ای در این مورد خواهید داشت گفت: مربیان هم همیشه مثل بازیکنان می‌توانند مذاکره کنند چرا که ما حرفه ای هستیم.

نوشتن دیدگاه