سه شنبه 1 خرداد 1403, Tuesday 21 May 2024, مصادف با 13 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 321
منتشر شده در چهارشنبه, 19 آذر 1393 23:06
تعداد دیدگاه: 0

همراز: سپاهان در اصفهان موفق شد به پيروزي مقتدرانه همراه با 4 گل مقابل گسترش فولاد دست پيدا کند. هادی عقیلی در مورد این دیدار گفت: اول از هم این را بگویم که این برد را تقدیم می‌ کنم به مردی که بسیار با اخلاق و بافرهنگ است و الگوی من به شمار می‌ رود و او هم کسی نیست جزو مربی سابقم کرانچار که خیلی...

همراز: سپاهان در اصفهان موفق شد به پيروزي مقتدرانه همراه با 4 گل مقابل گسترش فولاد دست پيدا کند.

هادی عقیلی در مورد این دیدار گفت: اول از هم این را بگویم که این برد را تقدیم می‌ کنم به مردی که بسیار با اخلاق و بافرهنگ است و الگوی من به شمار می‌ رود و او هم کسی نیست جزو مربی سابقم کرانچار که خیلی چیزها از او یاد گرفتم. این مرد بیش از آن چیزی که فکرش را بکنید خوب بود و باید بگویم جزو بهترین ها نبود، بلکه بهترین مربی خارجی ای بود که در لیگ ایران فعالیت می‌ کرد.

او در ادامه گفت: چند بازی بود که تیم ما خوب بازی نمی‌ کرد اما نتیجه می‌ گرفت، اما در این دیدار همه جوره خوب بودیم البته گل زودهنگامی که به ثمر رساندیم در نتیجه تاثیرگذار بود. گسترشی ها نیمه اول ما را اذیت کردند اما نیمه دوم بهتر شده بودند.

وقتی از این بازیکن سوال شد چرا پس از دریافت تک گل گسترشی ها واکنش نشان داد و عصبانی شد، پاسخ داد: برای اینکه ما خیلی ساده گل خوردیم و دوست نداریم که از تک موقعیتی که حریف ایجاد می‌ کند گل بخوریم.

عقیلی در پایان در مورد عملکرد داوری و پنالتی ای که به سودشان گرفته شد افزود: من فکر می‌ کنم پنالتی درست بود اما حقیقتا به شخصه داور را نمی‌ شناختم و اولین باری بود که می‌ دیدمش در کل باید به داورهایی که تازه به لیگ آمده اند، مثل فوتبالیست هایی که تازه واردند و به آنها فرصت می‌ دهیم، فرصت دهیم. نسل داوران عوض شده و فوتبال ایران در حال گذر است.

نوشتن دیدگاه