سه شنبه 1 خرداد 1403, Tuesday 21 May 2024, مصادف با 13 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3033
منتشر شده در چهارشنبه, 09 تیر 1395 13:56
تعداد دیدگاه: 0
به دنبال تحرکات تروریستی اخیر؛

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم سپاهان برای لیگ شانزدهم ورزشگاه فولادشهر را به سازمان لیگ معرفی کرد اما در صورت آماده شدن نقش‌جهان، مشکلی برای انتقال دیدارها به این ورزشگاه وجود ندارد.

 مهدی اخوان اظهار کرد: سازمان لیگ، نهم تیر ماه را آخرین‌ مهلت برای معرفی ورزشگاه تیم‌های حاضر در لیگ اعلام کرده بود و با توجه به ضرب‌الاجل تعیین‌ شده، ورزشگاه فولادشهر را معرفی کردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که به گفته مسؤولان قرار است سپاهان در لیگ شانزدهم در نقش‌ جهان به میدان برود، افزود: در صورت آماده شدن ورزشگاه نقش‌ جهان، مشکلی برای انتقال دیدارهای سپاهان وجود ندارد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد اردوی تدارکاتی این تیم در شهرکرد یادآور شد: این اردو تا روز جمعه ادامه خواهد داشت و تمام بازیکنانی که برای فصل جدید به تیم پیوسته‌اند، در تمرینات حضور دارند.

وی در مورد اردوی خارجی تیم سپاهان نیز گفت: اردوی ترکیه منتفی شده است و در صورت فراهم شدن شرایط، اردوی تدارکاتی تیم در اوکراین برگزار خواهد شد.

اخوان در خصوص آخرین وضعیت محرم نویدکیا و تنها سهمیه باقی‌مانده این تیم در رده بزرگسالان تأکید کرد: تصمیم‌گیری در مورد نویدکیا تنها به عهده سرمربی تیم خواهد بود و وی نظر نهایی را دراین‌باره اتخاذ خواهد کرد./

نوشتن دیدگاه