سه شنبه 1 خرداد 1403, Tuesday 21 May 2024, مصادف با 13 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2829
منتشر شده در چهارشنبه, 29 ارديبهشت 1395 14:59
تعداد دیدگاه: 0
مهرزاد خلیلیان دقایقی پس از استعفا از هیئت شنا:

رییس مستعفی هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان، شایعه بازگشت به باشگاه سپاهان را تکذیب کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، خبر استعفای مهرزاد خلیلیان از ریاست هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان امروز منتشر شد. خلیلیان که از بهمن ماه سال 92 تا مردادماه سال 94 مدیرعامل باشگاه...

رییس مستعفی هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان، شایعه بازگشت به باشگاه سپاهان را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، خبر استعفای مهرزاد خلیلیان از ریاست هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان امروز منتشر شد.
خلیلیان که از بهمن ماه سال 92 تا مردادماه سال 94 مدیرعامل باشگاه سپاهان بود و انتشار خبر کناره‌گیری وی از ریاست هیئت شنا، باعث شد گمانه‌زنی‌ها و شایعاتی در مورد احتمال بازگشت وی به باشگاه سپاهان در محافل خبری مطرح شود.
خلیلیان در گفتگو با ایمنا در این خصوص اظهار داشت: من این موضوع را صددرصد تکذیب می‌کنم و چنین چیزی اصلاً صحت ندارد.
وی گفت: طبیعی است که هر باشگاهی هم از لحاظ حقوقی و هم از لحاظ کاری شرایط خاصی دارد و مسئولان باشگاه سپاهان به‌ خوبی تشخیص می‌دهند که چه زمانی چه‌ کاری را باید انجام دهند.
خلیلیان در پاسخ به این سوال که با دید برگشت به سپاهان، از هیئت شنا استعفا دادید یا خیر، بیان داشت: ابداً چنین چیزی نبوده است.
وی در خصوص اینکه اگر در آینده از شما خواسته شود به باشگاه سپاهان برگردید، این کار را انجام می‌دهید یا خیر تصریح کرد: فکر نمی‌کنم که برگردم. کسی نمی‌داند در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد اما بعید می‌دانم که به سپاهان برگردم./

نوشتن دیدگاه