جمعه 28 ارديبهشت 1403, Friday 17 May 2024, مصادف با 9 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2650
منتشر شده در دوشنبه, 16 فروردين 1395 19:35
تعداد دیدگاه: 0
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران در نشست خبری:

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران گفت: هدف اصلی هر تیم در هر مسابقه این است که گل نخورد و از موقعیت هایش استفاده کند. درست است که ما یک گل زده‌ایم ولی فرصت‌های زیادی از دست دادیم. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل بنیادکار...

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران گفت: هدف اصلی هر تیم در هر مسابقه این است که گل نخورد و از موقعیت هایش استفاده کند. درست است که ما یک گل زده‌ایم ولی فرصت‌های زیادی از دست دادیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل بنیادکار ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا ضمن تبریک سال نو، اظهار داشت: دیدار فردا یکی از بازی‌های حساس گروه است و دو تیم در بازی های قبلی نمایش تاکتیکی خوبی داشتند.
وی ادامه داد: تیم های گروه ما همگی در یک سطح هستند و این، استفاده از فرصت هاست که بین آنها تمایز ایجاد می کند.
گل‌محمدی گفت: فردا روز مهمی برای ما خواهد بود. بازیکنان با انگیزه بالا تمرین کردند و نشان دادند با انگیزه به بازی فردا می آیند. امیدوارم از امتیاز میزبانی خودمان استفاده کنیم و خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود معرفی کنیم.
وی اضافه کرد: بنیادکار تیم قابل احترامی است اما امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم بازی قابل قبولی را انجام دهیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اینکه تیمش نتوانسته گل زیادی بزند و فقط یک گل زده داشته است بیان داشت: هدف اصلی هر تیم در هر مسابقه این است که گل نخورد و از موقعیت هایش استفاده کند. درست است که یک گل زدیم ولی فرصت های زیادی از دست دادیم. ما در فاز دفاعی عملکرد خوبی داشتیم و همین باعث شده است که یکی از مدعیان صعود از گروه باشیم.
گل‌محمدی افزود: در این سه بازی یک گل زدیم اما امیدوارم در بازی‌های آینده گل های بیشتری بزنیم.
وی در پاسخ به سوالی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: بازیکن محروم نداریم اما سه، چهار بازیکن مصدوم داریم که اجازه دهید اسمشان را نیاورم.

نوشتن دیدگاه