جمعه 28 ارديبهشت 1403, Friday 17 May 2024, مصادف با 9 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2372
منتشر شده در سه شنبه, 12 آبان 1394 07:57
تعداد دیدگاه: 0
رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان بیان کرد:

حسین فرکی، سرمربی مستعفی تیم فوتبال سپاهان پس از قهرمانی با زرد پوشان اصفهانی در لیگ چهاردهم با استارتی عالی لیگ پانزدهم را آغاز کرد. کسب 4 پیروزی و 2 تساوی در 6 هفته اول لیگ آمار خوبی برای این مربی به شمار می‌آمد اما این تیم پس از جدایی احسان حاج صفی و قهر محرم نویدکیا در ادامه با چالش روبه‌رو شد...

 

حسین فرکی، سرمربی مستعفی تیم فوتبال سپاهان پس از قهرمانی با زرد پوشان اصفهانی در لیگ چهاردهم با استارتی عالی لیگ پانزدهم را آغاز کرد.

کسب 4 پیروزی و 2 تساوی در 6 هفته اول لیگ آمار خوبی برای این مربی به شمار می‌آمد اما این تیم پس از جدایی احسان حاج صفی و قهر محرم نویدکیا در ادامه با چالش روبه‌رو شد تا اینکه تساوی مقابل تیم قعرنشین استقلال اهواز در هفته یازدهم موجب شد تا به نوعی فرکی استعفایش را به دست اصغر باقریان، مدیرعامل این باشگاه برساند و باقریان نیز با استعفای وی موافقت کند.

در این بین اعلام شد که رزومه ۲۰ مربی روی میز سپاهان است که از میان این اسامی نام امیر قلعه نویی، ایگور استیماچ (همان مربی ای که اول فصل با استقلال مذاکره کرد) و حتی محرم نویدکیا بیشتر به چشم می‌خورد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه سپاهان می‌گوید: «در خصوص سپردن سکان هدایت تیم سپاهان چند گزینه در نظر داریم که در چند روز آینده سرمربی تیم را معرفی خواهیم کرد. البته در بازی روز پنجشنبه در جام حذفی این موضوع محقق نخواهد شد.» منوچهر نیکفر با اشاره به این موضوع که سپاهان به دنبال قلعه نویی نیست، می‌افزاید: «اصلی ترین گزینه ما برای سپردن هدایت تیم سپاهان خارجی است و در میان گزینه‌های خارجی نیز شانس مربیان کروات بالاتر از سایر گزینه هاست. مربیان کرواتی همچون لوکا بوناچیچ و زلاتکو کرانچار با سپاهان به نتایج خوبی دست یافتند به این دلیل اولویت اصلی ما مربی کروات است.»
او در خصوص ایگور استیماچ که اصلی ترین گزینه برای هدایت زردپوشان اصفهانی به شمار می‌آید، بیان می‌کند: «در ابتدای فصل هم این مربی را در نظر داشتیم اما با حسین فرکی تمام کردیم. استیماچ رزومه خوبی دارد و پیشنهادی هم به این مربی داده ایم و امیدواریم که بتوانیم با او به توافق برسیم.» رئیس هیأت مدیره باشگاه سپاهان با اشاره به این موضوع که تنها رزومه مربیان را ملاک انتخاب نمی‌دانیم در خصوص شایعاتی جهت سپردن هدایت این تیم به محرم نویدکیا می‌گوید: «هنوز درباره حضور محرم در کادر فنی فکر نکرده‌ایم. برای انتخاب سرمربی تیم مسائل دیگری همچون مسائل فرهنگی را نیز در نظر می‌گیریم که البته در این بین تجربه همکاری باشگاه با مربیان کروات نشان داد که سپاهان همیشه با مربیان کروات به موفقیت رسیده است.»
نیکفر بیان می‌کند: «فرکی برای تیم تلاش بسیار کرد اما شرایط به گونه‌ای شد که او نتوانست با باشگاه ادامه دهد. ما هم از استعفای فرکی شوکه شدیم. توقع هواداران از تیم بالاست و این فشارها و استرس‌ها موجب شد تا فرکی استعفا دهد اما باید تکرار کنم که او هم زحمات زیادی برای تیم کشید به این دلیل باید از او تشکر کرد.» او در خصوص مشکلات این تیم از جمله جدایی احسان حاج صفی، حواشی محرم نویدکیا و حضور نداشتن دو بازیکن خارجی این تیم تا نیم فصل دوم می‌افزاید: «تمامی این اتفاقات موجب شد تا تیم نتواند در ادامه عملکرد مناسبی داشته باشد. متأسفانه کارت بازی دو بازیکن مان صادر نشد و این موضوع هم یکی از دلایلی بود که تیم نتوانست به نتایج مطلوب دست یابد اما این دو بازیکن بعد از نیم فصل به تیم اضافه خواهند شد.» رئیس هیأت مدیره باشگاه سپاهان می‌گوید: «امیدواریم که سپاهان در ادامه بتواند به جایگاه اصلی خود بازگردد البته این پتانسیل در تیم وجود دارد و سپاهان همیشه جزو تیم‌های مدعی بوده است و این امکان وجود دارد که با تغییر کادر فنی در لیگ پانزدهم به این مهم دست یابیم.»

نوشتن دیدگاه