چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403, Wednesday 8 May 2024, مصادف با 29 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 19526
منتشر شده در پنج شنبه, 24 تیر 1400 23:33
تعداد دیدگاه: 0
فغانی-از-۲-تیم-استقلال-و-پرسپولیس-متشکرم-در-ایران-باید-روی-جمع-کردن-حاشیه-تمرکز-کنی

داور برجسته و بین المللی فوتبال ایران ضمن تشکر از بازیکنان و کادر فنی دو تیم فوتبال استقلال و...

داور برجسته و بین المللی فوتبال ایران ضمن تشکر از بازیکنان و کادر فنی دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس، گفت: اگر سطح اعتراضات و حواشی در تمامی بازی ها اینگونه باشد، تصور می کنم که تنش ها کمتر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، علیرضا فغانی پس از دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال از سری رقابت های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، که از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و با برتری استقلالی ها در ضربات پنالتی به پایان رسید، در رابطه با بازگشتش به کشور و قضاوت در مسابقات جام حذفی و لیگ برتر، اظهار کرد: قبلا هماهنگی های لازم صورت گرفته بود تا اگر فرصتی پیش آمد به ایران بیایم و در خدمت باشم که خوشبختانه از هفته گذشته این اتفاق رخ داد.

وی در رابطه با تفاوت داوری در مسابقات فوتبال ایران و استرالیا، بیان کرد: در ایران بیشتر باید تمرکز خود را روی جمع کردن حاشیه‌ها قرار دهید اما در استرالیا آن ها کار خود را انجام می دهند و شما قضاوت می کنید.

داور برجسته و بین المللی فوتبال ایران در مورد بهتر بودن شرایط مالی داوری در فوتبال ایران و استرالیا نیز توضیح داد: با توجه به سطح زندگی، بله اینطور است.

وی در پایان گفت: از بازیکنان و کادر فنی دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس تشکر می کنم، اگر سطح اعتراضات و حواشی در تمامی بازی ها اینگونه باشد، تصور می کنم که تنش ها کمتر خواهد شد.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه