يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 18769
منتشر شده در سه شنبه, 11 خرداد 1400 13:33
تعداد دیدگاه: 0
دو-ورزشکار-سامبو-فردا-راهی-ازبکستان-می‌شوند

مدیر سازمان تیم‌های ملی انجمن‌های ورزش های رزمی از اعزام دو ورزشکار سامبو به رقابت‌های قهرمانی...

مدیر سازمان تیم‌های ملی انجمن‌های ورزش های رزمی از اعزام دو ورزشکار سامبو به رقابت‌های قهرمانی آسیا در ازبکستان خبر داد.

یاشار میردامادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: رقابت‌های سامبو قهرمانی آسیا از روز جمعه ۱۴ خرداد در تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود که برای شرکت در این مسابقات، سعید مدنی در وزن ۸۸ کیلوگرم و علیرضا چراغی در ۶۷ کیلوگرم فردا (چهارشنبه ۱۲ خرداد) به همراه عباسعلی اکبری، رییس انجمن سامبو عازم تاشکند خواهند شد.

او گفت: این مسابقات قرار بود سال گذشته به میزبانی اندونزی برگزار شود که به دلیل کرونا یک سال به تعویق افتاد، امسال نیز چون شرایط کرونایی بود، انتظار برگزاری مسابقات را از سوی کشور میزبان نداشتیم.

میردامادی هم‌چنین درباره علت اعزام تعداد محدودی از ورزشکاران به این مسابقات، گفت: به خاطر بالا بودن هزینه‌های اعزام و برخی دیگر از مشکلات سعی کردیم اعزام کیفی داشته باشیم تا به نتایج خوبی در قهرمانی آسیا دست پیدا کنیم.

وی اظهار کرد: این تورنمنت فرصت خوبی برای ارزیابی عملکرد ورزشکاران بعد از یک‌سال دوری از مسابقات است تا با بررسی وضعیت آن‌ها در جریان این مسابقات و سایر رویدادهای پیش رو، تیم خوبی را در سامبو و پنچاک سیلات برای مسابقات داخل سالن آسیا (ایندورگیمز) آماده کنیم.

میردامادی در پایان هم‌چنین از اعزام تیم پنچاک سیلات به مسابقات آسیایی مالزی در اواخر مرداد خبر داد و افزود: این اعزام‌ها مقدماتی برای شناسایی بهترین بازیکنان و آماده‌سازی آن‌ها برای ایندورگیمز خواهد بود.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه